Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:31:25 GMT

اعمال تعرفه رايگان برق براي 800 هزار خانوار مدد جو

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۷۵۱۸

خبرگزاری آریا-مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر از اعمال تعرفه رایگان برق برای 800 هزار مشترک تحت پوشش کمیته امدادو بهزیستی خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عبدالامیر یاقوتی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اطلاعات دریافت شده مربوط به مددجویان کمیته امداد است افزود: سازمان بهزیستی اطلاعات مربوط به 450 هزار مشترک را در قالب یک سی دی به شرکت توانیر ارسال کرده است که 70 تا 80 هزار مورد از این اطلاعات قابل شناسایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم ارسال شناسه قبض برای شناسایی مشترکین مشمول طرح رایگان گفت: اطلاعات ارسال شده باید بررسی شده و تلفن‌های متصل به آن استخراج شود تا پس از صحت سنجی شرایط مشترک تعیین شود.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر با بیان اینکه طبق اطلاعات مندرج در رسانه‌ها تعداد مشترکین تحت پوشش این دو سازمان حمایتی 3.5 تا 4 میلیون خانوار است ادامه داد: از برج 11 آئین نامه مربوط به اعمال تعرفه رایگان ابلاغ شده که تاکنون اطلاعات 800 هزار مشترک دریافت شده است.
یاقوتی افزود: مشترکین تحت پوشش این سازمان‌ها درصورت کاهش مصرف برق تا 50 درصد الگوی مصرف استان محل اقامت، مشمول تعرفه رایگان برق خواهند شد.
وی گفت: الگوی مصرف متناسب با دوران گرم یا سرد و البته اقلیم هر استان تعیین شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر ادامه داد: الگوی مصرف در مناطق عادی درماه‌های غیر گرم 200 کیلووات ساعت و در ماه‌های گرم 300 کیلووات ساعت است و در استان‌های گرمسیر یک در ماه‌های گرم 3000 کیلووات ساعت، گرمسیر 2, 2000 کیلووات ساعت، گرمسیر سه , 500 کیلووات ساعت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برق کیلووات ساعت شرکت توانیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، گاز مناطقی از شهرستان آمل فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برای تعمیرات قطع می‌شود.


بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ به علت اتصال شبکه جدید به شبکه گازدار. جریان گاز در شهرستان آمل شامل: روستا‌های آغوزکتی، سرهنگ کتی، مارکتی، چشمه سر محله و نرم
از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۹ به مدت ۱۶ ساعت قطع خواهد شد.

لذا از مشترکین گرامی تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور جداً خودداری نمایند.


پیشاپیش از بردباری و همکاری مشترکین محترم این مناطق متشکریم.

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی