Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله رفت پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران با برگزاری دیدارهای پلی‌آف وارد مرحله حساسی خواهد شد و چهار تیم حاضر در این مرحله باید به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر بروند تا در نهایت تکلیف فینالیست های لیگ برتر هندبال مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله رفت پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران که روز دوشنبه ۵ اردیبهشت دنبال خواهد شد در نخستین دیدار تیم‌های شهید شاملی کازرون و ذوب‌آهن از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن ملت اصفهان با یکدیگر مصاف می‌کنند. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در مرحله گروهی لیگ برتر تنها برابر سپاهان تن به شکست داد اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت. کازرونی ها در تلاش هستند تا بتوانند عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را دوباره تکرار نمایند.

در دیگر سو ذوب‌آهن نیز با کسب ۲۵ امتیاز به عنوان تیم سوم مرحله گروهی راهی مرحله پلی‌آف شده و حالا باید در برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر صف آرایی کند. ذوبی ها امید بسیار دارند تا با شکست حریف راهی فینال شوند و پس از سالها دوباره عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب نمایند.

در دومین دیدار مرحله پلی‌آف نیز دو تیم سپاهان و مس کرمان از ساعت ۲۲:۳۰ در سالن شهید تجلی کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان که با صدرنشینی مرحله گروهی لیگ را به پایان رسانده، تنها با یک شکست از ۱۸ بازی و با ۳۴ امتیاز راهی مرحله پلی‌آف لیگ شده و امید بسیاری دارد تا بتواند با شکست حریف در فینال مسابقات لیگ برتر حضور یابد و پس از دو فصل مجددا به قهرمانی دست یابد.

مس کرمان نیز با ۲۰ امتیاز به عنوان تیم چهارم رده‌بندی لیگ برتر در مرحله گروهی راهی مرحله پلی‌آف شده و حالا شانس آن را دارد تا بتواند با ارائه یک نمایش خوب راهی فینال شود و عنوان قهرمانی دو فصل پیش خود را تکرار نماید.

دیدارهای برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران روز یازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و دیدارهای فینال و رده‌بندی نیز در روزهای هفدهم و نوزدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی تهران برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال عنوان قهرمانی مرحله پلی آف مرحله گروهی پلی آف لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال