Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان اظهار کرد: طی یک روز اخیر 111 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 64 بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر 291 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 204 بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را 98 نفر عنوان کرد که از این تعداد 62 نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: طی یک روز گذشته 364 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رئیس اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با تلاش مدافعان سلامت و همکاری مناسب عموم مردم، در ده روز اخیر، 5 روز بدون فوتی ناشی از کرونا در این دانشگاه گذشت.

وی با بیان اینکه سایر روزها نیز تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا این دانشگاه و استان خراسان رضوی تک رقمی بوده است خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون از سوی مردم، روند کاهشی تعداد بیماران مبتلا و فوتی ناشی از این ویروس همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 5473892

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا شیوع کرونا ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد شهادت حضرت علی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراکز درمانی بیمار مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رمضان نژاد افزود: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود و پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مرگ مغزی وی تأیید شد.
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با موافقت خانواده وی کلیه‌ها و کبد این بیمار برای اهداء به بیماران نیازمند جداسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان