Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

امیر حامد اعلایی روز یکشنبه به رسانه ها ابراز داشت: سال گذشته ۴۱ پرونده تخلفات مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۰۶ فقره مربوط به شرکتهای حمل و نقل بخش کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو پرونده تخلفات موضوع ماده ۱۴ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی رسیدگی و رای مقتضی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز،  وی اظهار داشت: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل و نقل ، پروتکل های بهداشتی،  فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیر مجاز بود و عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ نیز شامل سوءاستفاده از شناسه ملی و کدپستی ، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه ، عدم حضور و نظارت مدیر فنی، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم وجود تجهیزات ایمنی می باشد.

اعلایی بیان کرد: سال گذشته ۴۰ پرونده دعاوی حقوقی و کیفری تشکیل شد که در بیش از ۸۰ درصد آنها رای به نفع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان صادر شد.

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان گفت: طی سال ۱۴۰۰ به چهار پرونده اراضی معارض طرح های احداثی راه رسیدگی و اراضی معارض آزاد سازی شد.

وی یادآور شد: ۳۳ فقره پرونده سرقت توسط اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان نیز سال گذشته طرح و پیگیری شد و هشت نفر از سارقان تحت تعقیب قرار گرفتند و محاکمه شدند.

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان یادآور شد: رانندگان و  صاحبان شرکت‌های حمل و نقل تمام قوانین و مقررات و ضوابط ایمنی را به دقت رعایت کنند تا باعث بروز مشکل برای خود در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ نشوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رسانه حمل و نقل قانون تین قوانین و مقررات کمیسیون ماده حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان