Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:27:46 GMT

سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌های بندرعباس در لیالی قدر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۰۴۳

سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌های بندرعباس در لیالی قدر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: هفت دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی به جابه‌جایی رایگان همشهریان در شب های قدر اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عمار زاهدی امروز _یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سررشته بسیاری از علوم مسلمانان به امام علی (ع) نسبت داده شده است و امام اول شیعیان اسوه طهارت و شهامت بوده و بسیاری از آیات قرآن کریم بر عصمت امیرالمومنین (ع) دلالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده سازمان حمل‌ونقل نسبت به جابه‌جایی همشهریان پس از اتمام مراسم معنوی و پرفیض شب‌های قدر به نقاط مختلف شهر به‌وسیله اتوبوس‌های عمومی اقدام می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس افزود: برای این منظور هفت دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است که امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها از گلزار شهدا، مصلی و آستان امامزاده سید مظفر (ع) شهروندان را به‌صورت رایگان به محلات مختلف شهر جابه‌جا می‌کنند، گفت: این سرویس‌دهی در شب‌های نوزدهم و بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان انجام شد و امشب نیز انجام می‌شود.

کد خبر 570433

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس شهرداری اتوبوس شب قدر کلانشهر شهر مدیریت شهری شب های قدر اتوبوسرانی شهرداري بندرعباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها