Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:31:58 GMT

۴.۵ تن برنج قاچاق در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۰۶۱

۴.۵ تن برنج قاچاق در ارومیه کشف شد

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۴۴۹۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: متهم توسط شعبه ششم ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه احضار و در اظهارات خود اعلام داشته برنج‌ها را متعلق به شخصی معلوم در تهران است که فرد مذکور با حضور در شعبه ضمن قبول مالکیت برنج‌های مکشوفه از ارائه هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی اظهار عجز کرد در این راستا علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه فرد مذکور به پرداخت یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف زاده همچنین از محکومیت ۱.۹ میلیاردی برای قاچاق لوازم آرایشی و پوشاک در خوی خبر داد و گفت: قاچاقچیان ۱۲۳ بسته لوازم آرایشی و ۶۰ ثوب کاپشن زنانه در شهرستان خوی بیش از یک میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

کد خبر 5473904

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی حسین نجف زاده قاچاق ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد شهادت حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو