Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای بهروز آقایی گفت: عملیات اجرایی ساخت پایانه تمام مکانیزه از مهر ۱۳۹۹ شروع شده و با در اختیار داشتن دو خط انتقال از اسکله به کندو‌های نگهداری غلات در  اردیبهشت امسال  به بهره برداری می‌رسد. با افتتاح آن  توان تخلیه کالا‌های اساسی از کشتی‌ها به حدود ۱۲۰۰ تن در ساعت می‌رسد.

به گفته مدیرکل بندر شهید بهشتی این پروژه با هدف تسریع در تخلیه، ارتقای شاخص‌های نگهداری و افزایش ظرفیت برای پذیرش کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار طراحی شده و در حال ساخت و تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بندر شهید بهشتی چابهار، بیش از ۲ میلیون تن انواع کالای اساسی (گندم، جو، شکر، ذرت، نهاده‌های دامی و برنج) را از کشتی‌ها تخلیه و وارد شبکه توزیع استان‌های واقع در شرق و مرکز کشور کرده و با کسب سهم حدود ۱۰ درصدی، در جایگاه سوم بین بنادر تجاری جنوبی و شمالی کشور ایستاده است.

بندر چابهار که بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است، با برخورداری از توان عملیاتی دو بندرِ شهید کلانتری و شهید بهشتی، در سال ۱۴۰۰ مشخصا حدود ۱۵۰ هزار تن برنج را از کشتی‌ها تخلیه کرده که این میزان حدود ۴۹ درصد کل برنج ورودی به کشور از مسیر دریایی در سال گذشته بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر شهید بهشتی سازمان بنادر بندر شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: یکی از برنامه های وزارت علوم موضوع راه اندازی دانشکده خانواده است که در این بین از شورای گسترش مجوز راه اندازی دانشکده خانواده را اخذ و این دانشکده در دانشگاه های شهید بهشتی، الزهرا و تهران راه اندازی می شود. 

وی بیان کرد: در برنامه تحولی به تمام دانشگاه ها موضوع اهمیت خانواده را اعلام کرده و در این خصوص ۱۵ رشته را ایجاد و راه اندازی شده است. 

عمو عابدینی افزود: دانشگاه تهران دانشگاهی مادر و در زمینه طرح تحولی و برنامه هفتم اقدامات خوبی را انجام داده است. 

تدوین سند ملی خانواده 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سند ملی خانواده تدوین و در آینده تصویب و ابلاغ خواهد شد. 

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: مسئله خانواده موضوع مهمی است و بسیاری از تهاجم های صورت گرفته فاصله از زندگی فردی و فاصله گرفتن از خانواده است.

وی بیان کرد: سند ملی خانواده تدوین و به زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد. جنبش تعهد به خانواده موضوع مهمی است که رئیس جمهور تاکید جدی بر آن دارد.

وی ادامه داد: غرب تمایل زیادی داشته خانواده های هم جنس و انحرافی را در جهان رواج دهد و به همین دلیل باید در خصوص تحکیم خانواده به طور علمی و دقیق توجه ویژه ای داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود