Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره برداری از فاز نخست خط انتقال آب از سد کینه ورس به اراضی کشاورزی در سال جاری، پرداخت زکات در ۴۷ میلیارد تومان در استان طی سال گذشته، کمبود شدید نیروهای محیط‌بانی در زنجان و کشف بیش از ۸۶ تن گندم قاچاق از دیگر رویدادها و خبرهای مهم استان طی هفته گذشته بود.

بسیاری از ناکامی‌های امروز ما ناشی از کم اعتنایی به عدالت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت حضرت علی (ع) و عدالت خواهی ایشان گفت: بسیاری از ناکامی‌های امروز ما ناشی از کم اعتنایی به بسط و گسترش عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان، افزود: بیشترین توجه حضرت علی (ع) در بحث گسترش عدالت به طبقه محروم و فقیر جامعه بود، مسئوولان و مدیران ما نیز باید در نشر عدالت به طبقه محروم و فقیر توجه ویژه داشته باشند.

وی  با تاکید بر اینکه همه مدیران در بخش های گوناگون، باید در راستای رفع  تبعیض و گسترش عدالت  تلاش کنند  گفت: از رهبر معظم نقلاب تا رییس جمهور، مسئولان قضایی، مجلس و دیگر مدیران باید در جهت اجرای عدالت و نشر آن در بطن جامعه همت کنند.

ارتش در امتداد دکترین دفاعی کشور موفق عمل کرده است

استاندار زنجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح کشور در امتداد دکترین دفاعی رهبر معظم انقلاب موفق عمل کرده است.

محسن افشارچی در مراسم رژه روز ارتش با بیان اینکه اعلام ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش از ابتکارات ناب حضرت امام (ه) بود، افزود: شاید یکی از دلایل این اعلام این بود که حضرت امام وفایی را از ارتش دید که مسبوق به سابقه نبود و آن بیعت همافران در ۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۷ بود که پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کرد.

وی ادامه داد: این عمل حضرت امام ناظر به آینده هم بود که نقش آفرینی ارتش در دفاع مقدس بر تصمیم و حرکت حضرت امام (ره) صحه می گذارد.

مصوبات سفر رییس جمهور برای گازرسانی به روستاهای زنجان طی سه ماه آینده محقق می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان زنجان گفت: گازر سانی به ۳۸ روستا و ۲ شهرک صنعتی از مصوبات سفر رییس جمهور به این استان بود که ۷۷ درصد پروژه‌ها تاکنون به اتمام رسیده است و مابقی نیز طی سه ماه آینده تکمیل می‌شود.

رحیم سلیمانی نژاد افزود: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود که تاکنون ۸۸ میلیارد تومان آن تامین شده است.  

وی اظهار داشت: از مجموع ۹۱۱ روستای دارای سکنه استان زنجان به ۶۱۰ روستا گازرسانی انجام شده و گازرسانی به ۱۰۳ روستا هم در دست اجرا است که با تکمیل این پروژه ها، درصد بهره مندی جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.  

مجموع آثار ثبتی میراث فرهنگی زنجان به ۹۰۴ اثر رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر مجموع آثار ثبتی این استان به ۹۰۴ اثر رسیده که شامل ۷۸۵ اثر در فهرست میراث غیرمنقول، ۳۹ اثر در فهرست میراث منقول، ۶۱ اثر در فهرست میراث ناملموس، ۱۸ اثر در فهرست میراث طبیعی و یک اثر در فهرست میراث جهانی است.

امیر ارجمند افزود: طی سال گذشته با اقدامات انجام شده ۲۸ اثر این استان در فهرست آثار ملی ثبت شده است که سرمایه گذاری های لازم می تواند چشم انداز بهتری را فراهم کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس در سال ۱۴۰۰، پروندهایی شامل پنج مورد آن جزء آثار ناملموس، ۹ مورد آثار منقول، ۹ مورد آثار غیرمنقول، سه مورد آثار طبیعی و ۲ پرونده تعیین حریم به ثبت رسید.

فاز نخست خط انتقال آب از سد کینه ورس به اراضی کشاورزی امسال بهره داری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: فاز نخست خط عملیات انتقال آب از سد کینه ورس به اراضی کشاورزی در شهرستان های ابهر و خرمدره امسال به مرحله بهره داری می رسد.

اسماعیل افشاری با بیان اینکه هدف از احداث سد کینه ورس تامین آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره و نیز تامین کمبود آب بخشی از اراضی کشاورزی منطقه است، افزود: البته اولویت این شرکت ابتدا تامین آب شرب است.  

وی به اجرای عملیات لوله گذاری و ایجاد شبکه انتقال آب سد کینه ورس به هزارو ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از این پروژه به اتمام رسیده و آماده آزمایش است.  

زنجانی‌ها پارسال حدود ۴۷ میلیارد تومان زکات پرداختند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از ۴۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان زکات در این استان جمع آوری شد که نسبت به سال ۹۹، ۲۷ درصد افزایش داشت.

روح‌اله صالحی از تحقق  ۱۱۰ درصدی برنامه ریزی های  شورای زکات استان در سال گذشته خبر داد و افزود: تحقق برنامه ها در سال گذشته بیش از هدف‌گذاری های انجام شده بود.

کمبود شدید نیروهای محیط‌بانی از مشکلات عمده محیط زیست استان زنجان است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به کمبود شدید نیروهای محیط‌بانی گفت: اگر نیروهای فعلی محیط بانی استان به سه برابر افزایش یابد بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

دکتر محمدرضا یافتیان افزود: این کمبود در بخش محیط‌بانی خود را بیشتر نشان می دهد و این در حالی است که استاندارد جهانی به ازای هر یک هزار هکتار، یک محیط بان است.
وی از تلاش برای جذب ۱۰ نفر محیط بان خبر داد و اظهار داشت: مراحل اولیه جذب ۹ نفر از آنها نهایی شده و از این تعداد پنج نفر قطعی است و چهار نفر دیگر در حال گذران مراحل اداری هستند و امیدواریم تا پایان سال جذب مجموعه شوند.

بیش از ۸۶ تن گندم قاچاق در زنجان کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف بیش از ۸۶ تن گندم قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این محموله قاچاق بر اساس اعلام کارشناسان مربوطه ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ایرج خانی پور با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به چهار دستگاه تریلر حامل بار گندم مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۶ تن و ۵۱۰ کیلوگرم گندم قاچاق کشف شد.

طرح هادی ۷۸ روستا در زنجان نیازمند بازنگری است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح های هادی ۷۸ روستای شهرستان زنجان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال نیازمند بازنگری است و تحقق این مهم ابعاد مختلف از جمله توسعه روستاها نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

رضا خواجه ای افزود: با توجه به اتمام افق ۱۰ ساله طرح هادی ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان زنجان، برای ۴۲ روستا طرح بازنگری تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی برای تمامی روستاهای شهرستان تهیه شده است اضافه کرد: با کارهای انجام شده، طرح هادی در ۱۱۰ روستای شهرستان زنجان معادل ۵۷.۲ درصد، اجرایی شده است.

بیش از ۲ هزار فقره پرونده تخلف صنفی سال گذشته در زنجان تشکیل شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت ازحقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در ۱۲ ماهه سال گذشته از ۳۹ هزارو ۷۰۴ واحد صنفی اقتصادی استان زنجان، بازرسی شد، گفت: این نظارت و بازرسی‌ها منجر به تشکیل بیش از ۲ هزار فقره پرونده تخلف شد.

اسماعیل مسلمی با تشریح عملکرد یکساله معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، افزود:  ارزش ریالی مجموع  ۲ هزارو ۷۹۷ فقره پرونده تخلف سال گذشته، ۱۱۴ میلیارد تومان است.

اولین ایثار ماندگار زنجان در سال جدید ثبت شد

مسوول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: اولین اهدای عضو استان در سال جدید با ایثار مادر خدابنده ای ثبت شد که با اهدای کلیه‌ها و کبد خود به سه بیمار در انتظار پیوند عضو زندگی دوباره ای را هدیه کرد.

شهریار اماموردی  افزود: زنده یاد "مرضیه شاوردی" ۴۱ ساله ساکن خدابنده به علت عارضه مغزی از بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده به بیمارستان حضرت ولیعصر عج انتقال یافته بود اما به رغم تلاش و پیگیری های پزشکان و کادر درمان دچار مرگ مغزی شد.  

برچسب‌ها شرکت گاز استان زنجان ارتش جمهوری اسلامی ایران محسن افشارچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان زنجان ارتش جمهوری اسلامی ایران محسن افشارچی شرکت گاز استان زنجان ارتش جمهوری اسلامی ایران محسن افشارچی اثر در فهرست میراث استان زنجان گفت میلیارد تومان سد کینه ورس اراضی کشاورزی گندم قاچاق انجام شده محیط بانی سال گذشته انتقال آب حضرت امام طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: در یک سال گذشته عمر خدمتی ام به وعده‌هایی که دادم یا تحقق یافته و یا در حال انجام است.

شهردار رشت به اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در این شهر بیان کرد: در برخی پروژه‌های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.

شوقی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت اضافه کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرای به سرعت در حال انجام است.

شهردار رشت از پیشرفت ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت خبر داد و اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

به گفته شوقی، ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف پوش‌ها، لایروبی رودخانه‌ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است و الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6091195

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان