Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر باقرزاده گفت: در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق عینی شعار سال ، بسترسازی مناسب برای استفاده از تبلیغات ، استفاده از دانش بنیان و جایگزین موارد سنتی به صنعتی بویژه در بحث کشاورزی و گردشگری منطقه ضرورت دارد.

سرپرست فرمانداری سرعین می گوید: امر فرهنگ‌سازی و استفاده درست از فضای مجازی زمانی محقق خواهد شد که خود مسئولان عاملان این عمل باشند، درغیر این صورت به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، در بحث گردشگری استفاده از کارکنان آموزش دیده و مترجمان زبان‌های بین‌المللی برای هتلداران و اقامتگاه‌ها نیاز حتمی است که متولیان امر باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

باقرزاده گفت: سرعین دارای ظرفیت‌های بالقوه دیگر از جمله طبیعت و کوهستان برای برنامه‌ریزی در راستای گردشگری می‌باشد که در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

او می گوید: ارتقای ظرفیت‌های بالقوه در این شهرستان باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و بر افزایش میزان ماندگاری مسافر تاثیر بالایی خواهد داشت.

سرعین واقع در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

آلوارس به لحاظ داشتن ذخایر برف در طول دست کم ۶ ماه از سال رتبه نخست کشور را دارد. این منطقه به همراه امکانات تفریحی و ورزشی که در آن ایجاد شده نقش بسزایی در توسعه ورزش‌های زمستانی، جذب گردشگران خارجی ، ایجاد اشتغال و پرکردن اوقات فراغت جوانان و تکمیل موقعیت ویژه گردشگری در شهر سرعین دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق گردشگری سرعین کشاورزی و گردشگری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد