Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:58:06 GMT

کمک ۵۰ میلیارد تومانی خیران در نیمه اول ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۶۱۱

کمک ۵۰ میلیارد تومانی خیران در نیمه اول ماه مبارک رمضان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک ۵۰ میلیارد تومانی خیران و همچنین جذب ۳۰ هزار حامی در نیمه اول ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب آسوده ضمن اشاره به حمایت بی‌نظیر خیران و نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان از پویش اطعام مهدوی افطاری ساده، اظهار کرد: خوشبختانه در این ایام شاهد کمک‌های قابل‌توجهی از سوی گروه‌های مختلف مردمی برای اجرای این پویش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی در نیمه اول ماه مبارک رمضان نسبت به زمان مشابه سال قبل، افزود: بر اساس گزارش‌های به‌دست‌آمده از استان‌ها این کمک‌ها افزایش چشمگیری داشته است و در این فرایند خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این ماه افزایش‌یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: پویش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با میزان کمک‌های مردمی در این ماه گفت: در قالب پویش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» و در بازه زمانی ۱۵ روز از ماه مبارک رمضان بالغ‌بر هفت میلیون پرس غذا و افطاری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان توزیع شده است.

آسوده اضافه کرد: ان‌شاءالله آمار بعدی را در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان اعلام خواهیم کرد، ولی روند فعلی نشان می‌دهد که در نیمه دوم ماه رمضان و در هفته اکرام این میزان افزایش‌یافته است.

وی از آمادگی مراکز نیکوکاری سراسر کشور برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «به عشق علی (ع)» باهدف جذب حامی برای هزار کودک نیازمند در مناطق محروم کشور با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) آغاز به کارکرده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ارتباط با آمار حامیان جذب شده برای ایتام در ماه رمضان، گفت: بر اساس آمار اولیه در نیمه رمضان ۳۰ هزار حامی برای ایتام جذب‌شده است.

به گزارش ایمنا، خیران برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ واریز کنند، همچنین کدهای دستوری #۱۲* و #۸۸۷۷* به‌منظور جذب کمک‌های مردمی برای این کار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 570521

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح اطعام مهدوی راه های کمک خیران به کمیته امداد کمک خیران به کمیته امداد جمع آوری کمک های مردمی در پایگاه های امداد مراکز نیکوکاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ماه مبارک رمضان کمک های مردمی کمیته امداد اطعام مهدوی افطاری ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی نیا، صبح دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری این اداره کل در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در حفظ و احیای منابع طبیعی، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده، برنامه‌های ویژه‌ای برای مردمی‌سازی فعالیت‌های این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم با مشارکت فعال مردم، می‌توانیم گام‌های موثرتری در جهت توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی برداریم افزود: منابع طبیعی متعلق به مردم است و در همه فعالیت‌های حوزه منابع طبیعی مردم همراه و همگام هستند.

وی مشارکت در فعالیت‌های آبخیزداری، نهال‌کاری، حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، توسعه گیاهان دارویی و همچنین اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال گذشته را برخی از اقدامات انجام شده در راستای مردمی‌سازی فعالیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در جنوب کرمان عنوان کرد.

رحیمی نیا، افزود: در راستای تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال جاری در هر شهرستان یک نهالستان راه اندازی و تولید نهال بر اساس نیاز همان شهرستان صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آبخیزداری و آبخوان داری ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیاز است، خواستار رایزنی رؤسای ادارات با فرمانداران جهت تأمین اعتبار در این خصوص شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، بر برگزاری دوره‌های آموزشی در مناطق بحرانی برای مردم و جوامع محلی در زمینه‌های مختلف منابع طبیعی، از جمله آبخیزداری، نهال‌کاری، حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و اطفا حریق تاکید و با اشاره به اینکه مردمی‌سازی فعالیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری فواید و اثرات مثبت متعددی دارد خاطرنشان کرد: طرح‌های آبخیزداری بر اساس طرح جامع مدیریت حوضه آبخیز اجرایی و بایستی اولویت با مناطق محروم و روستایی و با مشارکت مردم صورت پذیرد.

اجرای پروژه‌های بیولوژیک در پایین دست پروژه‌های پخش سیلاب، مدیریت چرای غیرمجاز و بی رویه دام، نظارت بر برداشت اصولی از مراتع، نظارت و صدور مجوزات حمل چوب به صورت روزانه، نظارت دقیق بر اجرای طرح‌های مرتعداری، صداقت در کار، تکریم و تسریع در کار ارباب رجوع و صرفه جویی در هزینه‌ها از دیگر موارد مطرح شده و مورد تاکید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در این جلسه بود.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم ابلاغ حسین مشایخی با حفظ سمت به عنوان دستیار مردمی سازی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092125

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود