Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پرونده‌سازی‌های سیاسی در دوره گذشته مدیریت شهری برای پرسنل، گفت: جای ظالم و مظلوم عوض شده و ظالم معترض شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایران اکونومیست، سید احمد علوی، در جریان برگزاری شصتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در واکنش به توییت پیروز حناچی شهردار سابق تهران، اظهار کرد: ای کاش ایشان این توییت در خصوص نیروی انسانی را منتشر نمی‌کرد و ما هم اجازه می‌دادیم آنچه در 4 سال گذشته بر پرسنل شهری گذشت، در دل‌ها بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مجبور هستم نکاتی را از دوره گذشته مطرح کنیم. آقای حناچی! بسیاری از پرسنل شهرداری و حتی برخی از اعضای شورای فعلی زخم‌خورده برخوردهای سیاسی مدیریت شهری سابق هستند.

علوی به پرونده‌سازی‌های مختلف در 4 سال گذشته برای پرسنل اشاره کرد و افزود: این پرونده‌ها از روی توهمات ذهنی برای پرسنل با عناوینی همچون «در ستاد فلانی کار کرده» «حزب اللهی هست» «با فلانی در اینستاگرام عکس داشته» و سایر موارد این‌چنینی تا آنجا که صدای برخی از همفکران خودتان هم درآمده بود.

وی با اشاره به تعدیل 3 هزار نفری در دوره گذشته مدیریت شهری یادآور شد: این تعدیل را با افتخار بنر کردید.

عضو شورای شهر تهران خطاب به مدیران شهری دوره قبل، گفت: این موارد سبب می‌شود هرکسی حق اظهارنظر در خصوص نیروی انسانی داشته باشد، اما شما مدیران گذشته نخواهید داشت.

وی در توصیه‌هایی به مدیران فعلی شهری، گفت: این کاری که در دوره گذشته با ما پرسنل شهرداری کردند بد، غیرانسانی و غیراسلامی بود؛ ما به عنوان مدیران انقلابی حق تکرار و ایجاد دسته‌بندی سیاسی و جناحی را نداریم.

علوی یادآور شد: اولین و اصلی‌ترین اصل این است که همه ما پرسنل، سرمایه شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: وقتی شفاف عمل نکنیم و به وقتش برای پاسخگویی وارد نشویم جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود. سکوت ما برای حدود 50 نفر که مشخص هم هست علت اتفاقات رخ داده چه بوده، موجب شده تا جای ظالم و مظلوم عوض شود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در مورد همین تعداد محدود و همان هزار نفری که در روزهای آخر مدیریت قبل جذب شده و مورد اعتراض پرسنل نیز هستند، اگر مسائل اداری و گزینشی اجازه می‌دهد با رأفت برخورد کنید.

به گزارش ، آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن در شب های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پس از چند سال تعطیلی این نمایشگاه در حال برگزاری است که در همین ارتباط از مسئولان برگزارکننده قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نیز از برگزاری این نمایشگاه استقبال قابل قبولی را داشته‌اند گفت: بنده از نزدیک شاهد حضور خانواده‌ها در این نمایشگاه بوده‌ام چنانکه اگر برنامه‌ریزی خوبی در چنین نمایشگاه‌هایی صورت بگیرد، مردم به بهترین شکل از آن استقبال خواهند کرد.

آخوندی همچنین از مدیریت شهری خواست در ایام تابستان برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... را داشته باشند تا خانواده‌ها به نحو مطلوب از اوقات فراغت خود استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جای ظالم و مظلوم عوض شورای شهر تهران مدیریت شهری دوره گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری، این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

کد خبر 848642 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها موتور و موتور سوار اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان