Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری هم در مجمع فدراسیون فوتبال حق رای خواهد داشت

وحید امیری به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حضور خواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، بر اساس تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مقرر شده مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون، روز سه‌شنبه دهم خردادماه سال 1401 برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع که فعلا ساعت و محل برگزاری آن مشخص نیست، 89 نفر عضویت دارند که 2 نفر چون حکم ندارند، 87 نفر می‌توانند شرکت کنند.

در این مجمع 1 یک نفر به عنوان نماینده کانون یا اتحادیه بازیکنان باید شرکت کند که مقرر شده تا زمان تشکیل اتحادیه، کاپیتان تیم ملی فوتبال بزرگسالان این وظیفه را برعهده داشته باشد.

از این رو قرار است وحید امیری به عنوان کاپیتان تیم ملی بزرگسالان در مجمع شرکت کند و یکی از آرای تصمیم گیری درمورد وضعیت شهاب الدین عزیزی خادم در دستان او خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل علی علیپور به سانتا کلارا (سانتا کلارا 2-1 ماریتیمو) السد دوباره در مرحله گروهی حذف شد؛ این بار شکست برابر نسف قارشی لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! ترک زود هنگام استادیوم توسط برخی از هواداران پاری سن ژرمن با وجود قهرمانی در لیگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان