Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم صالحی از بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران تمجید کرد

میثم صالحی ملی‌پوش والیبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی و خودش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، میثم صالحی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش به ایرنا گفت:

پس از عمل جراحی که داشتم خیلی تمرین کردم و خدا می‌داند که چه تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم. در حال حاضر تلاش می‌کنم هر چه زودتر به شرایط خوبی برسم تا بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است چند روز دیگر به ایتالیا بروم و یک برنامه جدید تمرینی بگیرم تا ان‌شاءالله تا ۲ ماه آینده دست به توپ شوم.

او در مورد اینکه در کدام رقابت‌ها دچار مصدومیت شد، گفت:

مصدومیت من از المپیک شروع شد و دستم در یکی از بازی‌ها قفل کرد. نمی‌دانستم مصدومیتم تا این حد جدی است و در بازی‌های بعدی تیم ملی هم با همین وضعیت بازی کردم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره اینکه چقدر به تیم ملی که تغییرات زیادی در ترکیب آن رخ داده امیدوار است، تصریح کرد:

دلم روشن است که تیم ملی نتیجه خواهد گرفت و دل مردم را شاد خواهد کرد. بازیکنان باانگیزه‌ای در ترکیب تیم ملی حضور دارند و فکر می‌کنم این بازیکنان بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند.

صالحی در مورد عملکرد بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال، عنوان کرد:

آقا بهروز من را به والیبال آورد و ۳ سال زیر نظر او کار کردم و این مربی توانایی فنی بسیار بالایی دارد و روی نظم و انضباط هم خیلی حساس است. در رقابت‌های قهرمانی آسیا توانستیم با این مربی عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم و تیم ژاپن که ما را در المپیک مغلوب کرده بود را در کشورش شکست دهیم.

او در خصوص اینکه چرا تیم ملی والیبال در المپیک توکیو عملکرد خوبی نداشت، گفت:

فکر می‌کنم اگر ما لهستان را در بازی اول شکست نمی‌دادیم می‌توانستیم از گروه‌مان صعود کنیم؛ اما وقتی لهستان را شکست دادیم تصور کردیم فینال المپیک را پیروز شدیم و به قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کردیم.

صالحی در پاسخ به این سوال که در فصل آینده در کدام تیم باشگاهی بازی خواهد کرد، گفت:

فعلا مشخص نیست در فصل آینده در ایران بازی می‌کنم یا در خارج از کشور. اگر مصدومیت کتفم به طور کامل برطرف شود دوست دارم لژیونر شوم.

ملی‌پوش والیبال ایران در مورد تجربه تلخی که در لیگ لهستان داشت، تصریح کرد:

من این مسئله را تجربه تلخ نمی‌دانم؛ شاید حکمتی در آن بود. سطح لیگ والیبال لهستان بالا است و من هم برای پیشرفت به این لیگ رفته بودم. تلاش می‌کنم یک بار دیگر لژیونر شوم تا بتوانم به تیم ملی کشورم بیشتر کمک کنم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل علی علیپور به سانتا کلارا (سانتا کلارا 2-1 ماریتیمو) السد دوباره در مرحله گروهی حذف شد؛ این بار شکست برابر نسف قارشی لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! ترک زود هنگام استادیوم توسط برخی از هواداران پاری سن ژرمن با وجود قهرمانی در لیگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والیبال ایران میثم صالحی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟