Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@08:20:43 GMT

دانلود رایگان قالب پست تبلیغاتی اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۶۳۳

دانلود رایگان قالب پست تبلیغاتی اینستاگرام

تبلیغات در یک کسب وکار، همواره به عنوان یک سرمایه گذاری دانسته شده است. - اخبار بازار -

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی روش‌های مختلفی برای خرید و فروش ابداع شد، به همین دلیل روش تبلیغات نیز تغییرات بسیاری به خود گرفت. یکی از قوی‌ترین فضاهایی که مردم آن را تایید کردند، اینستاگرام است که سبب ایجاد مشاغل زیادی در جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تبلیغات در اینستاگرام باید مهارت‌های خاصی را کسب کرد. قالب پست اینستاگرام رایگان که در بسیاری از سایت‌ها برای استفاده عموم آماده شده است، برای کمک به کسب و کارها ارائه می‌شود تا کسانی که مهارت لازم در طراحی ندارند، بتوانند به راحتی تبلیغات برند خود را به راحتی انجام دهند. ما در این مطلب شما را با  قالبرایگانپستاینستاگرام  بیشتر آشنا خواهیم کرد.

قالب پست تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در فضای اینستاگرام با دیدن برخی از تبلیغات و طراحی منحصر به فرد پست‌ها متحیر شده‌اید. شاید به نظر شما طراحی این پست‌ها زمان‌بر بوده و هزینه زیادی در برداشته است. جالب اینجاست که بسیاری از آنها از قالب پست اینستاگرام رایگان استفاده می‌کنند و به کمک برخی نرم افزارهای موجود که دسترسی به آنها بسیار آسان است، تبلیغات خود را طراحی می‌کنند. قالب پست تبلیغاتی توسط برخی متخصصان آماده می‌شود و در اختیار عموم قرار می‌گیرد تا یک میانبر برای طراحی پست مورد علاقه آنها باشد.

این قالب‌ها با رنگ‌ها و ایدئولوژی خاص آماده می‌شوند تا شما اطلاعات خود را به کمک آنها برجسته کنید تا مخاطبانتان تمایل پیدا کنند با شما تماس بگیرند. نکته قابل توجه اینجا است که این قالب‌ها به صورت لایه باز ارائه می‌شوند و شما می‌توانید به کررات از آنها بهره‌مند شوید. با داشتن نبوغ و استعداد طراحی شما می‌توانید پست‌های خاصی ایجاد کنید تا در ذهن مخاطبان، کسب و کار خود را حک کنید.

قالب پست اینستاگرام را چگونه طراحی کنیم؟

با توجه به این‌که فضای اینستاگرام شهرت زیادی پیدا کرده است، افرادی که به تازگی می‌خواهند کسب وکار خود را در این فضا نیز گسترش دهند، این سوال از ابتدایی‌ترین سوال آنها است که چگونه قالب پست خود را باید طراحی کنیم. یکی از روش‌ها استخدام یک طراح و گرافیست حرفه‌ای است تا شما ایده خود را به او انتقال دهید و او برایتان قالب‌های ویژه‌ای طراحی کند. بدون شک در این روش شما باید هزینه گزافی را متقبل شوید.

روش دوم استفاده از  قالبپستاینستاگرامرایگان  است که روش بسیار مناسبی است. تنوع این قالب‌ها بسیار زیاد است، به حدی که هر سلیقه‌ای را مجاب به استفاده از آنها می‌کند. با استفاده از این روش متوجه خواهید شد که طراحی یک قالب کار چندان دشواری نیست و به مرور زمان، شما با توجه به ویژگی‌های کسب وکار خود قالب‌های بسیار زیبا و مخاطب پسندی را طراحی خواهید کرد.

 

 

ویژگی‌های قالب پست اینستاگرام رایگان

از جمله ویژگی‌هایی که در این قالب‌ها باید به آن اشاره کرد، لایه باز بودن آنها است. کسانی که با فتوشاپ کم و بیش آشنا هستند، می‌دانند که لایه باز بودن به چه معنا است. وقتی قالبی با ویژگی لایه باز طراحی می‌شود، شما می‌توانید روی این قالب ادیت کنید و از این فایل بارها و بارها استفاده کنید و پست‌های هم سوی متعددی طراحی کنید. این ویژگی بسیار حائز اهمیت است. ویژگی بعدی فرمت‌های قالب پست اینستاگرام آمده است. فرمت این قالب‌ها اغلب PSD، AI، PNG و EPS هستند. رایج‌ترین فرمت‌ها PSD و  EPS هستند که کار با این فرمت‌ها بسیار آسان است. توصیه ما این است که اگر با برنامه فتوشاپ کمی آشنا هستید از قالبپستاینستاگرامpsdرایگان  استفاده کنید تا مانور بیشتری در طراحی پست داشته باشید.

راهکارهای ساخت پست اینستاگرام

ما سعی بر این داریم تا شما با کمترین هزینه، ایده‌آل‌ترین پست‌های اینستاگرامی خودتان را طراحی کنید و بازده خوبی از این فضای مجازی در کسب و کار خود داشته باشید. در ادامه چند راهکار مختلف را خدمتتان ارائه می‌دهیم تا شما نیز به سادگی از فرصت‌های موجود در اینستاگرام بهره‌مند شوید.

استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان

همانطور قبلا اشاره شد، استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان بهترین روش برای کسب و کارهای نوپا است تا در فضای اینستاگرام مشتریان زیادی دور هم جمع کنند. قالب‌های آماده را می‌توانید در سایت‌های مختلف پیدا کنید و به دلیل متنوع بودن آنها شما می‌توانید بهترین قالب‌ها را انتخاب کنید.

استفاده از عکس پس زمینه

گاهی شما تنها نیاز به انتشار یک متن دارید و خوانده شدن متن هدف شما است. متن‌های خشک و خالی جذابیت نخواهند داشت و ممکن است افراد زیادی وارد پست شما نشوند. تلفیق متن با عکس‌های پس زمینه جذابیت پست را چندین برابر می‌کند و افراد زیادی پست شما را پسند خواهند کرد. شما با استفاده از قالب پست اینستاگرام این امکان را خواهید داشت که با سلیقه خود پست‌های جذابی و مخاطب پسندتری طراحی کنید.

افزودن عناصر تزئینی

در قالب پست اینستاگرام رایگان این ویژگی را مشاهده می‌کنید که برخی جایگاه‌های آماده در نظر گرفته شده تا شما با توجه به سلیقه خود متن یا تصویر مورد نظر خود را اضافه کنید. در این جایگاه‌ها شما می‌توانید از عناصر تزئینی استفاده کنید تا پست خود را زیباتر طراحی کنید. با استفاده ا عناصر تزئینی می‌توانید برند و کسب وکار خود را در پست برجسته‌تر کنید. با استفاده از فونت‌های خاص این کار به سادگی قابل انجام است.

استفاده از نرم افزارهای متنوع

هیچگاه خودتان را به استفاده از یک نرم افزار برای طراحی پست محدود نکنید. اگر شما کار با نرم افزار CANVA را به خوبی یاد گرفته‌اید، بهتر است پس از تسلط به این نرم افزار، یادگیری برنامه فتوشاپ را شروع کنید. نرم افزار VSCO نیز یکی از نرم افزارهای با امکانات بالا است که می‌توانید از این برنامه نیز استفاده کنید. با یک جستجو در اینترنت با نرم افزارهای جدید دیگر نیز می‌توانید آشنا شوید. با دانلود قالب پست اینستاگرام و آشنایی با نرم افزارهای مختلف، کار ساخت پست بسیار آسان می‌شود.

جمع بندی

در دنیای امروز روش‌های سنتی تبلیغات، بازده چندانی در کسب وکارها ندارند و اکثر افراد صاحب حرفه از روش‌های جدید استفاده می‌کنند. فضای اینستاگرام فرصت خاصی برای شما است تا بتوانید کسب و کار خود را ترویج دهید. ما در این مطلب اطلاعات لازم در مورد قالب پست اینستاگرام رایگان را به شما ارائه دادیم.

شما می‌توانید برای تهیه قالب پست اینستاگرام رایگان به سایت parcian.com مراجعه کنید و با پل‌های ارتباطی مشخص شده در سایت با مشاورین سایت مارکت پارشن مشورت کنید. راهنمایی‌های لازم در این مورد به شما از سوی مشاورین و متخصصین داده خواهد شد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای اینستاگرام شما می توانید نرم افزارهای استفاده کنید قالب ها طراحی کنید کار خود نرم افزار کسب و کار کسب وکار لایه باز پست ها تا شما روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام