Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-09@02:17:54 GMT

صحنه حذف شده از فیلم سینمایی «درخت گردو» (فیلم)

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۷۵۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیمان معادی در اینستاگرامش نوشت: داستان قادر مولان پور را که میخواندم میدانستم بازنمایی آنچه او از سر گذارنده بود در توان هیچ بازیگری نیست. نمی توانستم به خودم اجازه دهم که حتی تصور کنم رنجش را میفهمم. ولی امیدش را، ایمان به امیدش را میفهمیدم. به همین امید چنگ زدم که جانم بدهد تا روی پرده خاطره ای از کاک قادر جان بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان هم نمیخواستم — و نمیتوانستم — که او را به سیزیف و رنج بی پایانش گره بزنم. نه! قربانی بودگی و سرنوشتی محتوم برازنده مردمان شریف کُرد نبوده و نیست.

برای همین در سکانس دادگاه به کارگردان فیلم، محمد حسین مهدویان، پیشنهاد دادم این دیالوگ را اضافه کنیم که «ما کردها اگر امیدمان را از دست میدادیم تا حالا از بین رفته بودیم» که ایشان بسیار استقبال کردند. اما در کمال ناباوری هنگام تماشای نسخه آنلاین متوجه شدم که این دیالوگ حذف شده است!؟ مردم سردشت ۳۵ سال بعد از آن فاجعه هنوز شب هایشان را با امید به سپیده میرسانند.
ما اما چرا اینچنین راحت امید را از همدیگر دریغ میکنیم؟

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نفس‌های آخر کهنسال‌ترین درخت چنار مازندران

درخت کهنسال بیش از ۷۰۰ ساله روستای «کینج» بخش کجور نوشهر با گذشت ثبت حدود هشت سال در فهرست آثار ملی و با وجود جذب گردشگران از نقاط مختلف کشور اکنون حال روز خوشی این تاریخ طبیعی ندارد.

دریافت 26 MB

دیگر خبرها

  • اجرای طرح احداث ۹ هکتار باغ گردوی پیوندی در ارومیه
  • فیلم/ نفس‌های آخر کهنسال‌ترین درخت چنار مازندران
  • دوربین امنیتی جدید شیائومی رونمایی شد
  • مصرف روزانه یک مشت آجیل چه فوایدی دارد؟
  • دیالوگ جنجالی وزیرخارجه آمریکا درباره اسرائیل
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد