Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آقای حسن بهرام نیا ایلام با وجود سهم ۱۱ درصدی منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی استانی در کلاس ملی است که از این فرصت باید بخوبی استفاده کنیم.

استاندار ایلام امروز در دیدار با مدیران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان گفت: منابع نفت و گاز یک موهبت الهی برای مردم استان است که باید از این مزیت در راستای توسعه و پیشرفت ایلام استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تعدیل برخی نیرو‌ها از صنایع نفت و گاز استان گفت: اولویت جذب و بکارگیری در صنایع نفت و گاز استان با نیرو‌های بومی است و مسئول ساماندهی این وضع موجود مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

او روند آغاز عملیات اجرایی پارک پلی پروپیلن ایلام بسیار کند عنوان کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه مهم شد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هر شرکتی که می‌خواهد در اینجا کار کند اول بایست در استان افتتاح حساب کند، گفت: پیمانکاران حوزه نفت و گاز باید در استان افتتاح حساب کنند و مسئولیت رصد این مهم با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان است و در غیر اینصورت فرمانداران می‌توانند ارائه خدمت به آنان خودداری کنند.

او با اشاره به آلایندگی صنایع استان گفت: علاوه بر گرد و خاک و آلایندگی‌ها موضوع دیگری است که مردم استان را آزار می‌دهد که باید برای آن باید چاره اندیشی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذب نیرو صنایع نفت و گاز نیروهای بومی نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ درصد پهپادهای کشاورزی در داخل تولید می‌شوند

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان در حاشیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: ۸۴ درصد از پهپادهای کشاورزی بومی‌سازی شده و در داخل کشور تولید می‌شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "امیر رضا پناهی" مدیر بخش فروش پهپادی شرکت دانش‌بنیان فرابرد با بیان اینکه این شرکت سازنده انواع پهپادهای کشاورزی در ایران و تنها دارنده تأییدیه سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود: در حال حاضر توانسته‌ایم در حوزه کشاورزی، پایش و نظارت و سایر حوزه غیرنظامی و صنعتی پهپادهایی رو تولید و کشور از واردات این کالا بی‌نیاز کنیم.

پناهی گفت : 84 درصد از پهپادهای کشاورزی بومی‌سازی شده و در داخل کشور تولید می‌شوند.

المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی

وی افزود: با بومی‌سازی پهپادها، موفق به صادرات هم شده‌ایم. این محصولات در حوزه‌های سم پاشی، بذرپاشی و گرانول پاشی و در ظرفیت های 20 و 30 لیتری به تولید می‌رسند.

وی ادامه داد: پهپاد کشاورزی شامل محلول پاش سم پاش، بذرپاش و کودپاش هستند.  

پناهی با بیان اینکه این محصولات هوشمند بوده و به صورت پرواز خودکار نیز روی آسمان می‌ماند، افزود: بسته به سفارش پهپادهای به صورت عمود پرواز هم تولید می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پژوهش و بومی سازی رویکرد اصلی شرکت ملی حفاری ایران
  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • ۸۴ درصد پهپادهای کشاورزی در داخل تولید می‌شوند
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی