Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رفیعی می گوید کسانی که مدعی فساد در داوری ها هستند، باید برای حرف هایشان سند بیاورند

محمود رفیعی به حواشی اخیر واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، محمود رفیعی، پیشکسوت داوری در پاسخ به برخی انتقادات در مورد سلامت نبودن جامعه داوری فوتبال ایران به ایرنا گفت: 

اینکه عده‌ای بنشینند و به راحتی صحبت‌های بی پایه و اساس را مطرح کنند، ساده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس این جنجال‌ها به نفع خودشان است که به آن دامن می‌زنند. اگر من مسئولیتی در فدراسیون داشتم این مدعیان را به تریبون عمومی می‌آوردم و جویای سند از آنها می‌شدم و در صورت عدم وجود، آنها را برای همیشه از کار در این عرصه محروم می‌کردم. البته این هم خیلی برایم جالبه که عده‌ای با این هزینه‌ها نه تنها به ستاره‌های دنیا بدل نشدند، بلکه باز هم ناراحت هستند.

وی همچنین با اشاره به افزایش اعتراض‌های اخیر در مورد ضعف داوری اظهار داشت:

قبول ندارم که داوری ما ضعیف شده است. مشکل در اشتباه‌های داوری نیست بلکه مشکل اصلی برخورد نکردن و برخورد نامناسب کمیته انضباطی و فدراسیون با معترضان است. اگر یک مربی توهین و یا درگیری ایجاد می‌کند، نباید فقط یک جلسه محروم شود که باز هم به کار خودش ادامه دهد و هیچ تغییری حاصل نشود.

رفیعی اظهار داشت:

متاسفانه فدراسیون فعلا ثبات ندارد و حتی نتوانستند هنوز یک رئیس برایش مشخص کنند. این بی‌ثباتی‌، اعتراض‌ها و مشکلاتی همچون حاشیه سازی‌های بعد از بازی، باعث برهم خوردن تمرکز داوران می‌شود که حاصلش همین نتیجه‌ها و اعتراضات است. با این حال تهمت می‌زنند که داور به نفع می‌گیرد و نمی‌دانم چرا هیچ برخوردی با این‌ها نمی‌شود.

وی شرایط آموزش در عرصه داوری را قابل قبول دانست و گفت:

درست است داورانی مانند علیرضا فغانی تکرار شدنی نیست و به این زودی‌ها همچین ستاره‌ای نخواهیم دید، اما توانستیم داوران خوبی را در سطح بین‌المللی آموزش دهیم که در حال حاضر هفت داور و ۹ کمک‌داور در تایلند داریم که دیدارهای لیگ قهرمانان در شرق آسیا را قضاوت می‌کنند. حدود ۲ یا سه هزار داور، داخل کشور داریم که آموزش دیده‌اند و داوران خوبی هستند.  

پیشکسوت داوری فوتبال ادامه داد:

هر چه سریعتر باید رییس فدراسیون و تکلیف کمیته داوران مشخص شود تا شخصی که مسلط به حل موضوعات باشد را با اختیارت، امکانات و پشتوانه مالی مناسب بکارگیری کنند و وضعیت بهتری بسازند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل علی علیپور به سانتا کلارا (سانتا کلارا 2-1 ماریتیمو) السد دوباره در مرحله گروهی حذف شد؛ این بار شکست برابر نسف قارشی لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! ترک زود هنگام استادیوم توسط برخی از هواداران پاری سن ژرمن با وجود قهرمانی در لیگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال