Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تجلیل از صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا گفت: بدون شک امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر پدران و مادران این عزیزان هستیم و از خداوند متعال می‌خواهیم تا بتوانیم گوشه‌ای از وظایف خود نسبت به شهدا، ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران را انجام دهیم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با خانواده خلبان شهید جاویدالاثر سید محمد تقی حسینی و مادر سرباز شهید حمید حیدری فر دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، با اشاره به مقام والای شهدا گفت: امروز در هر جامعه، شهدا خط پاک مرام و معرفت هستند که با قلم پاک الهی بر روی لوح اقتدار و عزت این مرزو و بوم نقش بسته است و خودنمایی می‌کند.   وی افزود: شهدا شیرمردانی از جنس جهاد و شهادت هستند که دردامان پر مهر مادران ایثارگر خود پرورش یافتند و جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم این سرزمین در طبق اخلاص نهاده و تقدیم عزت و شرف ایران اسلامی کردند.   امیر سرتیپ واحدی با تجلیل از صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد: بدون شک امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر پدران و مادران این عزیزان هستیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را از پیروان راستین شهیدان قرار دهد و بتوانیم گوشه‌ای از وظایف خود نسبت به شهدا، ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران را انجام دهیم   در ادامه حجت الاسلام قاضی گفت: شهادت اجری است که تنها نصیب انسان‌های مخلص الهی می‌شود انسان‌هایی که روحشان را با ایمان و تقوای الهی صیقل داده و خود را آسمانی می‌دانند و در راه سعادت و آسمانی شدن از هیچ عمل صالحی دریغ نمی‌کنند که بی تردید اینان همان سربازان الهی هستند که در زمان احساس نیاز خود را فدایی ملت دانستند و به پیکار با ظلم رفتند.   بیشتر بخوانید: شهید قرنی بر این باور بود که با انقلاب و دست آورد‌های آن که حاصل خون شهدا است، نمی‌شود معامله کرد   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر