Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:18:03 GMT

همکاری سپاه فجر فارس برای ساماندهی مشکلات اجتماعی شیراز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۹۲۹

همکاری سپاه فجر فارس برای ساماندهی مشکلات اجتماعی شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر شیراز، گفت: کمک به سازمان‌ها و نهادها در زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و حضور فعال در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد هنر سپاه و بسیج است.

او با بیان اینکه سپاه فجر با تمام ظرفیت‌ها و امکانات آماده همکاری با نهادها در عرصه محرومیت زدایی است گفت: انسجام و هم افزایی همه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در این زمینه موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل منسجم دستگاه‌ها و نهادها یکی از عوامل مهم افزایش تأثیرگذاری طرح‌ها و برنامه‌هاست و اگر در این زمینه موفق عمل شود بدون شک رضایت مردم را در پِی خواهد داشت.

سردار بوعلی با تاکید بر عزم سپاه فجر، شورای شهر و شهرداری شیراز برای ساماندهی معضلات اجتماعی، گفت: اقدام مؤثر در زمینه مقابله با اعتیاد و ساماندهی معتادان متجاهر، محرومیت زدایی و راه اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی در محلات محروم، انسجام گروه‌ها و فعالان اجتماعی در سطح محلات و هم افزایی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی محورهای مهم همکاری سپاه فجر و بسیج با شورای شهر و شهرداری شیراز است.

او همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه در حوزه محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: کمک به سازمان‌ها و نهادها در زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و حضور فعال در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد هنر سپاه و بسیج است.

احسان اصنافی، شهردار شیراز نیز در این دیدار با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری شیراز به مسئله محرومیت زدایی از محلات این کلان شهر، گفت: در این راستا طرح‌های مختلف عمرانی از طرف شورای شهر و شهرداری شیراز پیگیری می‌شوند و با هم افزایی سایر دستگاه‌ها و نهادها از جمله سپاه فجر شاهد اقدامات مؤثری در این زمینه خواهیم بود.

اصنافی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و طرح‌های اجتماعی در سطح محلات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و بخصوص مسئله مقابله با اعتیاد از دیگر محورهای مهم همکاری شورای شهر و شهرداری شیراز با سپاه فجر است.

کد خبر 5473968

منبع: مهر

کلیدواژه: یدالله بوعلی سپاه فجر فارس شیراز ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد شهادت حضرت علی شورای شهر و شهرداری شیراز محرومیت زدایی سپاه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک