Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@18:22:18 GMT

خرید کتاب با یک زنگ و تخفیف

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۹۳۱

خرید کتاب با یک زنگ و تخفیف

با شرایط کرونا و ایجاد محدودیت‌های این روزها خرید بدون دغدغه و آسان انواع کتب امکان‌پذیر نیست، پس شما می‌توانید خرید تلفنی کتاب، از مجموعه بانک کتاب وطن بوک به سادگی کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری درباره این خدمات بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط خرید تلفنی کتاب

هنوز موضوع خرید به صورت غیر حضوری کتاب در جامعه به خوبی رایج نشده است و افراد خرید حضوری را به انواع خریدهای غیر حضوری (تلفنی و اینترنتی) کتاب ترجیح می‌دهند. اما برای یک بار هم که شده خرید کتاب تلفنی را امتحان کنید؛ تا متوجه شوید که چه راحت و بدون زحمت به کتب مورد نظر خود دسترسی پیدا می‌کنید.

دانش‌آموزان، دانشجویان و افرادی که مشتاق به کتاب‌خوانی هستند، می‌توانند با برقراری یک تماس تلفنی با بانک کتاب وطن بوک ، خرید خود را با ارائه مشخصات کامل کتاب از جمله؛ نویسنده، سال انتشار کتاب، مترجم یا مترجمان، نشریه کتاب و... انجام دهند.

همچنین در این رابطه مشاوران فروش این بانک کتاب با دادن اطلاعات جامع، راهنمایی‌های مناسبی در جهت انتخاب درست شما انجام خواهند داد.

چنانچه در شهرستان‌ها و سایر استان‌های کشور هستید، وقتی برای خرید تلفنی کتاب‌تان اقدام به زنگ زدن کردید، می‌توانید بعد از اطلاع پیدا کردن از موجود بودن کتاب خود، آن را سفارش دهید و با پرداخت هزینه‌های تعیین شده، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید کتاب خود را تحویل بگیرید. البته شما با توجه به آدرس پستی که در اختیارشان گذاشته‌اید،در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته خود را تحویل می‌گیرید.

نحوه پرداخت هزینه و ارسال خرید تلفنی کتاب

نحوه پرداخت هزینه‌ها در خرید کتاب تلفنی، برای افراد شهرستانی با مراجعه به بانک، یا انتقال کارت به کارت انجام می‌شود که در اغلب موارد هزینه‌ها زمان تحویل دادن کالا به شما انجام خواهد شد.

برای همشهریان تهرانی هزینه ارسال رایگان بوده؛ برای ارسال به سایر نقاط کشور هزینه ارسال دریافت شده؛ به جز موارد کتب کمک درسی و زبان که ارسال آن‌ها رایگان می‌باشد.

برای ارسال بسته‌ها در شهر تهران بعد از دریافت مبلغ (یا زمان تحویل کتب) در بیشتر مواقع با هماهنگی‌های لازم با سفارش دهنده، ارسال در تایم یک روز کاری انجام خواهد شد. برای ارسال به شهرستان‌های کشور هم به صورت پست‌ سفارشی و هم پیشتاز، با زمان متغییر دو تا هفت روزه امکان پذیر است. همچنین ارسال به خارج از کشور با پست هوایی و زمان‎بندی مختص به آن انجام می‌شود.

مزایای خرید تلفنی کتاب

خرید کتاب تلفنی، بدون اغراق سرشار از مزایا و ویژگی‌های مخصوص به خود است. اول از همه اینکه شما بدون اینکه بخواهید با خستگی تمام، کتاب فروشی‎های مختلف را زیر پا بگذارید تا کتاب مورد نظر خود را تحویل بگیرید؛ با یک زنگ ساده می‎توانید کتب مورد نظر خود را خریداری کنید.

شما با خرید به صورت غیر حضوری کتاب می‌توانید از مشاوران فروش بانک کتاب وطن بوک نیز در این زمینه برخوردار شوید. کار مشاوران فروش در این گروه، راهنمایی‌های درست و مناسب به شما برای خریداری کتاب مورد نظرتان است؛ تا مربوط‌ترین و درست‌ترین انتخاب خود را داشته باشید.

از مزیت‎ های دیگر خرید تلفنی کتاب، از بانک کتاب وطن بوک برای تهرانی‌ها ارسال رایگان در سریع‌ترین زمان ممکن است. همچنین ارسال رایگان کتب درسی و کتب زبان برای سراسر کشور از برتری‌های خرید تلفنی کتاب برای آن‌ها بوده است.

مزیت دیگر خرید کتاب تلفنی این است که در بسیاری از موارد هزینه پرداختی کتاب وقتی بسته‌ ارسالی‌تان را تحویل گرفتید، از شما دریافت می‌شود. ضمن اینکه تخفیفات ویژه شامل حال سفارش دهندگان تلفنی کتاب نیز می‌شود.

چه خدماتی با خرید کتاب تلفنی ارائه می‌شود؟

در صورت اینکه قصد خرید کتاب به صورت غیرحضوری را دارید؛ مشاوران فروش بانک کتاب، وطن بوک به صورت 24 ساعته و در تمامی هفت روز هفته، پاسخگوی سوالات شما و دادن مشاوره‌های لازم به شما در این زمینه خواهد بود.

با وجود اینکه تخفیفات در نظر گرفته شده برای خرید تلفنی کتاب بسیار قابل توجه است، شما می‌توانید کتاب‌های خریداری شده خود را درکم‌ترین زمان ممکن، به آدرس محل خود تحویل بگیرید.

از خدمات این بانک کتاب به همشهریان تهرانی ارسال رایگان سفارش‌تان می‌باشد، ضمن اینکه دریافت هزینه در اکثر موارد، زمانی‌ که بسته تحویل داده شد، انجام می‌گیرد.

همچنین خریداران محترم با توجه به تضمین اصل بودن کالا، شرایط 7 روزه ضمانت برای برگرداندن کالا را دارا هستند. دیگر خدمت ارزنده این بانک کتاب به مشتریان خود در خرید تلفنی کتاب، برقراری تماس با خریداران یا دادن پیامک به آن‌ها جهت هماهنگی و اطلاع دادن از تحویل بسته مورد نظر است.

و علاوه بر مواردی که گفته شد، بسیاری از خدمات ویژه که شما با خرید کتاب تلفنی از بانک کتاب وطن بوک دریافت خواهید کرد.

مختصری درباره بانک کتاب

مجموعه بانک کتاب وطن بوک ، با سابقه و تجربه‌ی بالای 20 سال در توزیع و عرضه انواع کتاب که از جمله مهم‌ترین آن‌ها کتاب‌های دانشگاهی، مقاطع مختلف تحصیلی و همینطورکتاب‌های کمک درسی است، توانسته‌اند پاسخگوی مشتریان خود از سراسر کشور باشند.

این بانک کتاب با عملکرد خوب و بهره‌گیری از مشاوران فروش دارای دانش و اطلاعات کافی، بستر خدمات فروش انواع کتاب، به صورت حضوری و غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) را فراهم کرده است. بانک کتاب با اطمینان کاملی که از محصولات خود دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن کتب مورد نیاز مشتریان خود را در بیشتر مواقع با پرداخت درب منزل تحویل می‌دهد.

خرید کتاب با یه زنگ و تخفیف!

با توجه به اینکه تهیه انواع کتاب‌های درسی و دانشگاهی، با وجود تقاضاهای بالا در سرتا سر کشور غیر ممکن و سخت است، لازم بوده که در این زمینه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز، بتوان شرایط دسترسی را برای همه افراد فراهم کرد که یکی از این امکانات ویژه توان خرید تلفنی از کتابفروشی‌های معتبر کشور می‌باشد.

دانشجویان، دانش آموزان و سایر افراد می‌توانند با یک تماس تلفنی ساده ضمن آشنایی با بانک کتاب وطن بوک ، کتب خود را خریداری نمایند و در سریع‌ترین زمان ممکن، با دریافت خدمات ویژه‌ای که در بالا بیان کردیم کتاب‌هایشان را با خیالی آسوده تحویل بگیرند.

کد خبر 1624751

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید کتاب تلفنی خرید تلفنی کتاب ترین زمان ممکن بانک کتاب تحویل بگیرید مشاوران فروش ارسال رایگان مورد نظر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲

امتداد -  سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۱۱۴ هزار و ۸۲۴ فقره انواع تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، ودیعه، خرید، تعمیر و ساخت مسکن معادل ۱۶۲ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال در این بانک اعطا شده که از این میزان، ۴۴ هزار و ۸۸۵ فقره تسهیلات معادل ۹۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ به خانواده‌ها پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است» و از این رو حمایت از جوانی جمعیت و فراهم ساختن زمینه‌های تحقق این مهم در کشور از مهمترین وظایف نهادهای اقتصادی تأثیرگذار به ویژه بانک‌هاست.

 

 

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در بانک مسکن، مبلغ ۱۷ هزار و ۵۵ میلیارد ریال بابت ۳۴ هزار و ۳۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری برای تولد فرزندان اول تا پنجم، مبلغ ۸۹ هزار و ۱۰ میلیارد ریال بابت ۶۷ هزار و ۳۵۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و مبلغ ۲ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال بابت یک هزار و ۵۴۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن به خانواده‌های دارای تا سه فرزند و همچنین خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند(متناسب با تعداد فرزندان) پرداخت شده است.

همچنین طی مدت مذکور با توجه به افزایش سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن متناسب با تعداد فرزندان زیر ٢٠ سال، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال بابت ۱۱ هزار و ۶۰۴ فقره تسهیلات خرید و تعمیر مسکن نیز در بانک مسکن اقدام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • حواله علی پی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان