Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد آقامیری در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر اندک آبرویی در فضای سیاسی دارم همین را خرج مردم می‎کنم، اظهار کرد: آنچه حق است با صدای بلند فریاد می‌زنم و باکی از تهمت‌ها و جبهه گیری‌ها و مسائلی که پیش روی من خواهد بود، ندارم.

آقامیری با اشاره به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه گفت: موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه‌های معاند را بر علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه‌های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از تذکر آقامیری به نقل از ایلنا را در ادامه بخوانید:

*مسأله وارد کردن چند قلم کالای خارجی به نام سیسمونی کودک که توسط دختر و داماد رئیس مجلس اتفاق افتاده است.این خانواده با چهار ساک رفتند وبا ۵ ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است. دو جوانی که اول ازدواجشان است و می‌خواهند صاحب فرزندی شوند، ذوق دارند و به یک سفر خارجی رفتند و در یک حراجی سیسمونی دیدند و دو قلم جنس هم خریدند.حالا باید از این دو قلم جنس فیلم بگیرند، عکسبرداری کنند و آن را رسانه ای کنند و به اقتصاد مقاومتی ربط دهند؟!

*اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی مسأله بسیار درستی است اما یراد بها الباطل! این باید کجا استفاده شود؟ روزی دویست پرواز خارجی در کشور انجام می شود، همه دست در جیبشان کردند و آمده‌اند و چند قلم جنس برای بستگانشان نخریدند؟

*ما کشیک می کشیم و از تک تک مردم فیلم و عکس می‌گیریم؟ اگر رییس مجلس به خانواده‌اش اجازه می‌داد، با پروتکل‌های امنیتی رفت و آمد کنند و چندین محافظ داشته باشند و از گیت مخصوص می‌رفتند و از گیت مخصوص بر می‌گشتند، کسی این‌ها را نگاه نمی‌کرد و متوجه نمی‌شد. اما رییس مجلس گفتند مثل یک فرد عادی با هواپیمای معمولی بروید و با مردم بروید و با مردم برگردید. چه خطایی کردند؟ جای خاصی رفتند؟ مکان خاصی رفتند؟ چیزی خوردند؟ حرکتی کردند؟ این عقده‌ها از کجا در می آید که به یک نیروی انقلابی و جهادی که چهل سال از عمر خود را در این مملکت وقف انقلاب و نظام کرده است و در این کشور کار کرده و زحمت کشیده انتقاد می‌کنند؟

*به خود او و عملکرد او نمی‌توانند انتقاد کنند که الان رییس یکی از ارکان این نظام است و حاشیه سازی می‌کنند که چند قلم جنس آوردند و انگار چه خبر شده است.

*( با اشاره به شعارهای داده شده در تجمع فرهنگیان) من ناراحت شدم از اینکه تعدادی از فرهنگیان در تجمع به حق صنفی که دنبال کار صنفی خود بودند شعاری می دهند و کلمات دور از شأن معلمی که برای این کشور است می دهند و این سیسمونی را دستمایه شعاری برای گرفتن حق خود می‌کنند. این خیلی زشت است.کار تا جایی پیش برود که فیلم در شبکه‌های خارجی پخش شود. ما مشکلات معلم‌ها را درک می کنیم، مشکلات در مملکت برای همه است و مجلس هم تلاش می کند که این مشکلات را برطرف کند.این معنی ندارد چنین حرکاتی از معلمی که جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد رخ دهد.

* عملیات روانی را در جهت ترور یکی از شخصیت‌های که یکی از اضلاع موثر جبهه انقلاب است، طراحی می‌کنند. تجربه چندین دهه گذشته نشان داده هر وقت جبهه انقلاب متحد می شوند اتفاقات بزرگی در این مملکت رقم می‌خورد و در همین موقع منافقین داخلی و خارجی دست به دست هم می‌دهند تا به آن ضربه بزنند چرا که نمی‌توانند این اتفاق را ببیند.

*امروز در هر جای شهر تهران بروید نام آقای قالیباف می‌درخشد، بله انتقاداتی هم به آقای قالیباف بوده اما انتقاد در جای خودش گفته شود. این همه تهمت‌ها به کجا رسید؟ یکی از آنها به دادگاه رفت تا سنددار بشود؟ آقای قالیباف که از آقای هاشمی بزرگتر نیست که بچه‌های او به دادگاه کشاندند، گوشه زندان نشانده شدند و هیچ کاری هم نتوانست انجام دهد.

*اگر آقای قالیباف و خانواده او خطایی می‌کردند بدتر از این هم سرشان می آمد. این چه داستانی است؟ همین شخصیت را رهبر به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی نام می‌برد. برخی خجالت نمی‌کشند و یکسره ترور شخصیت می‌کنند.امروز آقای قالیباف است، دیروز آقای رییسی بود، فردا آقای زاکانی و حدادعادل هستند. سر آقای زاکانی چه بلایی در می‌آورند؟ هرکاری انجام می دهد برای او داستانی درست می‌کنند. خودشان در زمان خود پسر و دختر و عروس و داماد خود را استخدام کردند و آقای زاکانی یک داماد خود را نمی‌تواند در شهرداری استخدام کند.

*من از جبهه انقلاب دفاع می کنم و سر صحبتم بر روی یک شخص نیست. نگاه جبهه انقلاب این است که از شخصیت‌های انقلابی و جهادی خود دفاع می کند و استراتژی ما این است که از آقای زاکانی حمایت صددرصدی میکنیم و موفقیت ایشان را موفقیت در خدمات رسانی به مردم تهران می دانیم.

*( خطاب به جبهه عدالت خواه)اما سخن آخر من با دوستان عدالت خواه است؛ از بزرگان این جمع تعجب می کنم که چرا برخی از این جوانان خود را راهنمایی نمی کنند؟ آیا این افرادی که پادوهای مخالف نظام شدند دلسوز نظام هستند؟ کسانی که به شما فیلم و عکس دادند تا منتشر کنید دلسوز نظام بودند؟  از این پرده دری ها کشور چه منفعتی برده است؟

* شما یادتان هست مجری تلویزیون به خارج از کشور رفت و خطایی کرد؛ خودش می داند و خدای خودش! فیلم او را در کل کشور پخش کردند و آبروی او را بردند و زندگی او را نابود کردند و کاری کردند خودکشی کرد. تک تک کسانی که این فیلم را پخش کردند در این گناه مقصر هستند.این پرده دری‌ها تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند؟ این کلام تمامی امامان ما است که اگر کسی تهمتی بزند از دنیا نمی رود تا به آن درد دچار شود.

کد خبر 671991 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف آزاده نامداری شوراى شهر تهران شهردارى تهران شورای شهر مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف آزاده نامداری شوراى شهر تهران شهردارى تهران شورای شهر مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف جبهه انقلاب آقای زاکانی قلم جنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور