Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی استان سمنان گفت: هدف اصلی ما این است که در چارچوب قانون اساسی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم اقداماتی را انجام دهیم تا جرمی رخ ندهد. خبرگزاری میزان – جلسه‌ای به میزبانی دادسرای نظامی و با حضور مدیرعامل کارخانه کفش بهمن، رئیس سازمان زندان‌های استان سمنان برگزار و تفاهم نامه‌ای برای حرفه آموزی زندانیان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان نظامی استان سمنان در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه مجموعه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تمام تلاش خود را می‌کند تا در راستای تحقق شعار سال و سند تحول دستگاه قضایی قدم بردارد، بیان کرد: امروز وظیقه همه تولید کنندگان به ویژه کارخانجات تولیدی حرکت در مسیر دانش بنیان است، چون فرماندهی کل قوا نیز ضمن حمایت از تولید، علم و دانش را پایه اصلی پیشرفت می‌دانند و حمایت تمام دستگاه‌ها از این امر لازم است.

علی اسماعیل پور افزود: موضوع مهم این نشست، اصلاح زندانیان و خاصه کمک به زندانیانی است که ناآگاهانه و ناخواسته مرتکب جرم می‌شوند، از این رو هر فرد در هر جایگاهی که حضور دارد، تمام تلاش خود را بکار گیرد تا بتوانیم قدم مثبتی در این رابطه برداریم.

دادستان نظامی استان سمنان تصریح کرد: جلسات متعددی با حضور رئیس سازمان و فرماندهان نظامی و انتظامی سطح استان برگزار کردیم و در خصوص مجازات زندانیان نظامی نقطه نظراتی ارائه شد و در نهایت به جمع بندی خوبی رسیدیم.

وی افزود: هدف اصلی ما این است که در چارچوب قانون اساسی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم اقداماتی را انجام دهیم تا جرمی رخ ندهد و معتقدیم فرماندهان هر چه بیشتر در جهت پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند، جرایم کمتری را شاهد خواهیم بود. بیشتر بخوانید دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در اردوگاه حرفه آموزی زندان مرکزی شهرکرد حضور پیدا کرد اسماعیل پور ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه کمک به زندانیان در چارچوب قانون است و زندانیانی که می‌توانند از قانون نظام نیمه آزادی و رای باز استفاده کنند، با کمک اردوگاه حرفه آموزی و کارخانه کفش بهمن فضایی را برای کمک به فرد و خانواده آن ایجاد خواهیم کرد تا حداقل کمی از مشکلات اقتصادی خانواده زندانیان برطرف شود.

در پایان این نشست تفاهم نامه‌ای فی ما بین دادستان نظامی استان سمنان، کارخانه کفش بهمن و سازمان زندان‌های استان سمنان منعقد و مقرر شد تا زندانیانی که می‌توانند از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنند و با هماهنگی فرماندهان و اردوگاه حرفه آموزی به کارخانه کفش بهمن معرفی و به کار مشغول شوند تا علاوه بر سپری شدن محکومیت، حرفه‌ای را آموخته و از نظر اقتصادی کمک خانواده خود باشند.

انتهای پیام/ برچسب ها: قوه قضاییه سازمان قضایی نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه سازمان قضایی نیروهای مسلح حرفه آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد