Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@02:26:48 GMT

کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۳۲۰

کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جلسه هماهنگی برای برگزاری کنگره شهدای روحانیت با بیان اینکه برگزاری این کنگره برای سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، اظهار کرد: طبق مصوبه کشوری کنگره شهدای روحانیت در چهارم خرداد برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نخستین کنگره شهدای روحانی در مصلای نماز جمعه قم برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه روحانیت شهید شاخص زیادی دارد بنابراین کنگره باید متناسب با شان و شخصیت این افراد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید باهنر را از جمله شهدای شاخص و روحانیت دانست و گفت: برگزاری کنگره شهدای روحانی در واقع مرور تاریخ انقلاب اسلامی است که قرار است در این کنگره انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر وجود دغدغه برای برگزاری کنگره شهدای روحانی به بهترین صورت ادامه داد: این کنگره در واقع می‌تواند مرور تاریخ تشیع در تاریخ انقلاب باشد از این رو باید برای مخاطب عام و خاص طراحی و عملیاتی شود.

وی تعداد شهدای روحانی استان زنجان را ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: این کنگره به صورت شهرستانی و استانی هم برگزار خواهد شد.

بیگدلی با بیان اینکه یادواره شهرستانی در خدابنده و  ابهر و خرم‌دره و یک یادواره استانی در زنجان برای شهدای روحانی برگزار خواهد شد، افزود: برای برگزاری این کنگره‌ها جشنواره‌هایی از جمله جشنواره ورزشی طلاب در 6 رشته برگزار شده است که تجلیل از برگزیدگان آن نیازمند حمایت مالی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در این راستا نمایشگاهی از آثار شهدا هم برگزار خواهد شد به همین دلیل غرفه‌ای در قم هم برای معرفی شهدای روحانی استان برپا خواهد بود.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده برای معرفی شهدای روحانی استان ارائه کرد و گفت: تهیه آلبوم عکس از شهدای روحانی، انتشار چهار کتاب، نام‌گذاری اماکن به نام روحانی که اغلب در شهرستان ها اتفاق افتاده، تهیه و نصب بنر شهدای استان، معرفی شهدای شاخص استان، هماهنگی با ستاد ائمه جمعه و جماعات برای معرفی شهدا، انجام مصاحبه با خانواده شهدای روحانی، تهیه تابلو فرش و پیوست هدیه از طرف مقام معظم رهبری برای خانواده‌های شهدا از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام73004

منبع: فارس

کلیدواژه: کنگره شهدای روحانی کنگره شهدای روحانی برگزار خواهد شد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ملک حسینی در جمع هیات رئیسه سپاه فتح استان ادامه داد: اینکه بگوییم کتاب خاطرات شهدا زیر چاپ می‌رود خوب است، اما باید سعی شود کتاب‌های صوتی نیز در این زمینه تولید شود.
فرمانده سپاه فتح هم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی اجلاسیه‌های شهدای استان از آذر ۱۴۰۱ بود گفت: این اجلاسیه‌ها ۳۲ کمیته دارد که می‌توان به اجلاسیه شهدای هلال احمر، کهگیلویه، باشت، گچساران، بهمئی، دانش آموزی و دانشجویی اشاره کرد.
سردار خرم دل افزود: قرار است امسال ۲۰ اجلاسیه برگزار شود که از این تعداد ۱۲ مورد در مرکز استان است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان