Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت اتوبوسرانی اصلا خوب نیست، گفت: تعداد اتوبوسهای فعال تهران به کمتر از ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش ایران اکونومیست، جعفر تشکری هاشمی صبح امروز پس از گزارش شهردار تهران، گفت: تفاهم‌نامه ها معمولا تمایلات طرفین را نشان می دهد و زمانی کاربردی می شود که دقیقا شرح کار، مجریان، زمان و نتایج و هزینه کار به صورت صریح بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه ها رافع مسئولیت‌های ما در شهرداری نیستند گفت: یکسری از وظایف در شهرداری ذاتی است و باید این وظایف به خوبی انجام شود اما باید بگویم که ما از مدیران گذشته گلایه مند بودیم که 6۵۰۰ اتوبوس را به 2۵۰۰ اتوبوس کاهش دادند امابا کمال تاسف اعلام می کنم که وضعیت اتوبوسرانی اصلا خوب نیست و در زمان ما تعداد اتوبوس های فعال به کمتر از 1۵۰۰ دستگاه رسیده است و به این مساله توجه کنید واز مدیران توضیح بخواهید.

وی افزود: آمار خرابی مترو خیلی زیاد شده و مسافران دقایق طولانی منتظر می مانند این در حالی است که گفته شده بود ۷هزار میلیاردتومان برای خرید قطعات از طریق بانک شهر تامین کردیم اما باید این کار سرعت داده شود چرا که هنوز محصولی دریافت نشده است.

وی افزود: در بحث سیستم های هوشمند نیز اوضاع خوب نیست، به گونه ای که جی پی اس اتوبوس ها خاموش است و تجهیزات الکترونیکی نیز وضعیت نامطلوبی دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ایسنا ، شورای شهر تهران ، مترو ، اتوبوس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایسنا شورای شهر تهران مترو اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو