Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رویترز، در این بیانیه آمده است: دشمن با انتقال و تمرکز واحدهای اضافی، بر شمار نیروها در منطقه بلگورود (در نزدیکی مرز اوکراین) افزوده است.

ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین بدون توضیح بیشتری در مورد موقعیت این سیستم ها افزود: طبق اطلاعات موجود، پرتابگرهای اسکندر – ام در ۶۰ کیلومتری مرز اوکراین مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز گزارش داد که نمی تواند صحت این گزارش را تائید کند و هنوز واکنشی از سوی مسکو به این اخبار منتشر نشده است.

براساس این گزارش، بلگورود یک شهر و مرکز اداری منطقه بلگورود در شمال مرز اوکراین است.

اسکندر یک سیستم موشک بالستیک متحرک است که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) آن را با اسم رمز «اس اس – ۲۶ استون» می شناسد، سیستمی که جایگزین موشک اسکاد شوروی شده است. دو موشک هدایت شونده این سیستم از برد ۵۰۰ کیلومتری برخوردار است و قابلیت حمل کلاهک های هسته ای یا متعارف را داراست.

به گزارش رویترز، روسیه روز جمعه اعلام کرد خواستار کنترل بر تمامی مناطق جنوبی اوکراین است.

کی یف تاکید کرد که این مساله نشان می دهد که مسکو اهداف گسترده تری از هدف اعلام شده اش برای غیرنظامی کردن و فاشیست زدایی اوکراین دارد. اوکراین و غرب تهاجم روسیه را که اکنون وارد سومین ماه شده است، تجاوز غیرموجه خوانده اند.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1624792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حمله روسیه به اوکراین مرز اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

پیش از به رای گذاشته شدن این پیش‌نویس، چین و روسیه خواستار اعمال اصلاحاتی در آن شده بودند که خواستار ممنوعیت قرارگیری هرگونه سلاحی در فضا می‌شد.

این اصلاحیه با هفت رای موافق، هفت رای مخالف و یک رای ممتنع نتوانست به تصویب برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کنترل تسلیحات هسته‌ای آمریکا از دست ترامپ خارج می‌شود پشت پرده وتوی روسیه / آمریکا: ببینید، روسیه حامی دیکتاتوری است!

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • رویترز: آمریکا به صورت مخفیانه به اوکراین موشک دوربرد ارسال کرده است
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است