Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:10:10 GMT

اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع ‌دستی کرمان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۵۲۷

اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع ‌دستی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاظم حسین‌زاده امروز اظهار کرد: فعالان حوزه صنایع ‌دستی استان کرمان شامل تولید‌کنندگان و دارندگان فروشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع ‌دستی که تحت پوشش اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی این استان هستند، می‌توانند برای استفاده از تسهیلات به سامانه‌ی الکترونیکی my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcth.ir مراجعه کنند و تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ نیز فرصت ثبت‌نام دارند.

معاون صنایع ‌دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۱ طرح استانی با اعتباری معادل ۹۷ میلیارد ریال و ۲ طرح ملی با اعتباری معادل ۲۳۵ میلیارد ریال به صندوق‌ کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

وی با بیان اینکه سن متقاضیان باید بین ۱۸ تا ۶۵ سال باشد و هیچ بدهی بانکی و چک برگشتی نداشته باشند، تاکید کرد: دارابودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (برای آقایان) و همچنین پروانه و جواز کسب تولید معتبر صنایع ‌دستی و طرح توجیهی کسب و کار از دیگر شرایط دریافت تسهیلات است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: برای کارگاه‌های یک تا چهار نفره تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، کارگاه‌های پنج تا ۹ نفره تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، کارگاه‌های ۱۰ تا ۵۰ نفره تا سقف یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: تسهیلات هنرمندان صنایع دستی صنایع دستی صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین

صنایع‌دستی استان کردستان جلوه‌گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080203 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین