Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا، با شروع ماه دوم بهار طبیعت دو نمایش گروفالو و قیچی‌ای که دنبال کار می گشت در پردیس تئاتر شهرزاد و دونمایش شکلات فرنگی و عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان در مرکز تئاتر پارک لاله تا ۱۰ اردیبهشت ماه با تخفیف ویژه به صحنه می‌روند.

این اقدام در راستای حمایت از خانواده‌های فرهنگ‌دوست و علاقه‌مند به تئاتر کودک و نوجوان انجام گرفته و عوامل این نمایش‌ها هدیه بهاری خود را به مخاطبان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان با خریدن یک بلیت، یک بلیت رایگان دریافت می‌کنند و در اصل برای هر دو نفر تخفیف نیم بها اعمال می‌شود

نمایش گروفالو ساعت ۱۷:۳۰ و نمایش قیچی ای که دنبال کار می گشت ساعت ۱۷در پردیس تئاتر شهرزاد و نمایش شکلات فرنگی ساعت  ۱۹ و عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان ساعت ۱۷در مرکز تئاتر پارک لاله به صحنه می‌روند.

برچسب‌ها پردیس تئاتر شهرزاد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تئاتر تئاتر کودک و نوجوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پردیس تئاتر شهرزاد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تئاتر پردیس تئاتر شهرزاد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تئاتر تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • کامل‌ترین تورهای ترکیبی ویژه بهار ۱۴۰۳
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان