Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از حوزه هنری استان،مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مستند یک قایق روی دریا در مورد محمدرضا معلم جوان روستای چشمه قاسم چهارمحال و بختیاری است، روستایی با ۲ خانواده و چهار دانش‌آموز دختر، هریک از این بچه ها برای آینده خود رویایی دارد  و معلم جوان برای نزدیک کردن آن ها به رویاهایشان و برای رسیدن به مدرسه آن سوی رود باید از آب عبور کند

محسن باقری دستگردی افزود: آرمان قلی‌پور دشتکی کارگردان این مستند، ساخت بیش از ۱۰ فیلم مستند (گُنج، استشهادی برای خانعلی، آنسوی حصار، کاپیتان ۲۲، تنها میان سنگ ها، فرزندان خونیار، چامون، زری) را در کارنامه خود دارد

به گفته وی : عوامل فیلم یک قایق روی دریا را آرمان قلی‌پور دشتکی به عنوان محقق، فیلمبردار، تدوین و کارگردان، ندا رحمانپور به عنوان صدابردار و صدا گذار، رضا یزدانی به عنوان مجری طرح و سجاد قلی‌پور مدیر تولید تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره «ترنتو» که از سال ۱۹۵۲ آغاز به کار کرد و  از قدیمی‌ترین جشنواره‌های اروپاست که به نمایش فیلم‌هایی با موضوع کوهستان، ماجراجویی و اکتشاف می‌پردازد.

این جشنواره در هشت بخش مختلف از جمله؛ بخش رقابتی اصلی «فیلم‌های مستند بلند و کوتاه»، بخش «نمایش ویژه»، بخش «سرزمین‌های بلند»، بخش «فیلم‌های سینمایی»، بخش «آینده مردم در سرزمین‌های کوهستانی»، بخش «داستان‌ها و نویسندگان»، بخش «مستندهای محیط زیستی و تغییرات آب و هوایی» فعال است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری حوزه هنری فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری حوزه هنری شهرکرد چهارمحال وبختیاری حوزه هنری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ