Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:53:43 GMT

باند ضد امنیتی قاچاق سلاح در ماهشهر منهدم شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۶۶۹

باند ضد امنیتی قاچاق سلاح در ماهشهر منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی، اعضای باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان ماهشهر شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری پلیس ماهشهر و در چند عملیاتی ضربتی علاوه بر متلاشی کردن ۴ نفر عضو اصلی این باند نیز تعداد ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلت کمری و کلاشینکف به همراه ۴۴۷ فشنگ جنگی و شکاری، ۱۸ تیغه خشاب جنگی و یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با قاچاقچیان سلاح و برهم‌زنندگان امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان را به آنها نخواهد داد.

کد خبر 5474037

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد صالحی نیروی انتظامی خوزستان شهرستان ماهشهر کشف سلاح ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد