Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ادامه ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی تا عید فطر خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، سردار محمد حسین حمیدی،   با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان  و نزدیک شدن به عید فطر پلیس راهور تسهیلات ویژه ای را در خصوص ترخیص خودروهای توقیفی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه های اجتماعی، ترخیص فوق العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی  موجود در توقف‌گاههای تهران بزرگ و همچنین در سراسر کشور  با تسهیلات و شرایط ویژه ای در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است.


حمیدی افزود:‌ در این طرح که در ادامه طرح قبلی است، حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف در نظر گرفته شده و شهروندان از طریق برنامه کاربردی" پلیس من" به صورت اینترنتی و غیر حضوری می‌توانند نسبت به طی مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. علاوه بر آن مالکین و متقاضیان ترخیص می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس  + ۱۰ نیز مراجعه کنند.

 

بیشتر بخوانید:‌ اجرای طرح تسهیل در ترخیص خودروهای توقیفی تا پایان ماه مبارک رمضان


رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : از جمله این تسهیلات می‌توان به فراهم شدن شرایط ویژه ترخیص در طول اجرای طرح اشاره کرد. همچنین در این طرح فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی به چند صورت انجام می پذیرد  که در  حالت  اول ترخیص وسیله نقلیه با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و به شکل اینترنتی  و کاملا غیر حضوری و در حالت دوم ترخیص وسیله نقلیه توسط مالک یا نماینده قانونی وی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و در  روش سوم ترخیص خودروهای توقیفی توسط متصرف قانونی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس  +۱۰ صورت می‌پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سردار محمدحسین حمیدی ، تهران ، پلیس راهور تهران ، ماه مبارک رمضان ، عید فطر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار محمدحسین حمیدی تهران پلیس راهور تهران ماه مبارک رمضان عید فطر ترخیص خودروهای توقیفی پلیس راهور عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم