Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده خاتون هلال بحر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه‌ای پیرامون سگ‌های بلاصاحب با حضور دستگاه‌های متولی به ریاست معاون سیاسی فرمانداری بوشهر در محل این فرمانداری برگزار شد.

وی افزود: در این نشست گزارشی از روند جمع آوری سگ‌ها ارائه شد که از مدت حضور پیمانکار تا کنون ۸۰۰ قلاده سگ بلاصاحب جمع آوری شده و ۵۰ قلاده نیز عقیم سازی شده که جا دارد از تلاش‌های برخی دوستداران حیوانات در همکاری با شهرداری در اجرای طرح قدردانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر با تقدیر از اداره دامپزشکی در گند زدایی کمپ و واکسیناسیون سگ‌ها گفت مقرر شده معاینات هفتگی نیز توسط دامپزشک صورت گیرد.

هلال بحر تصریح کرد: جمع آوری سگ‌ها در برخی مناطق نیاز به همکاری نمایندگان آن منطقه دارد که درخواست شد در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم با سازمان پسماند صورت گیرد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه با مشکل سگ‌های بلاصاحب شهرها و مناطق اطراف بوشهر نیز مواجه بوده و آنها فاقد یک‌کمپ بوده و جانمایی کمپ کمپ فعلی در بوشهر به علت موقعیت قرارگیری باعث نارضایتی شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: مقرر شد یک کمپ در خارج از شهر بوشهر با مشارکت شهرداری‌های شهرستان جانمایی شود که بازدیدی نیز از محل پیشنهادی صورت گرفت و جهت اختصاص زمین قرار شد با اداره منابع طبیعی و امور اراضی شهرستان مذاکره صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری سگ‌های بلاصاحب یکی از مطالبات جدی شهروندان و شورا است و کمیسیون بهداشت و سلامت شورا به طور مرتب بر این امر نظارت دارد تا بتوانیم جوابگوی مطالبه شهروندان باشیم.

هلال بحر گفت: در این نشست جناب عابدی معاونت سیاسی فرماندار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری و اعضای ستاد اظهار داشت که کاهش تعداد سگ‌های در شهر احساس می‌شود اما اقدامات نباید تعطیل و با جدیت بیشتری صورت گیرد و همچنین جابجای کمپ به خارج شهر و احداث یک کمپ استاندارد یک ضرورت است که باید صورت گیرد.

کد خبر 5474051

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرداری شورای شهر بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد شهادت حضرت علی سگ های بلاصاحب شهر بوشهر صورت گیرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم  در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

 وزیر کشور همچنین  با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد