Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:12:08 GMT

حریفان تیم تینس پسران ایران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۸۷۷

حریفان تیم تینس پسران ایران مشخص شدند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون تنیس، رقابت‌های مقدماتی جهانی پسران به میزبانی هند برگزار می‌شود و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، در گروه A تیم‌های استرالیا، سوریه، لبنان و کره جنوبی، در گروه‌B  ژاپن، اردن، هند و ازبکستان، در گروه C ایران، تایلند، هنگ کنگ و مالزی و در گروه D قزاقستان، اندونزی، سریلانکا و پاکستان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پسران کشورمان در مرحله گروهی مسابقات فردا در اولین دیدار این مرحله با تیم مالزی مصاف می‌دهند.

در این دوره از مسابقات، مانی کاردان از مازندران، مانی ملاعسگری از تهران و رادین فهیمی از البرز به مربیگری فرشید زیدی به عنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفان آسیایی خود می‌روند.

این مسابقات از ۵ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی هند برگزار می‌شود و تیم‌های برتر مجوز حضور در مسابقات جهانی را بدست می‌آورند. سرپرستی تیم اعزامی بر عهده فرشاد صفتی مدیر تیم‌های ملی کشورمان است.

برچسب‌ها هند مالزی تنیس فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند مالزی تنیس هند مالزی تنیس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین