Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:23:18 GMT

۲۰۰ بسته‌ معیشتی بین سالمندان نیازمند بروجردی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۸۹۸

۲۰۰ بسته‌ معیشتی بین سالمندان نیازمند بروجردی توزیع شد

"مریم بهرامی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته معیشتی شامل برنج، چای و روغن است که به منظور رفاه حال سالمندان بین آنها توزیع شد.

وی اظهار داشت: از جمعیت ۲ هزار نفری موسسه سالمندان فرزانگان حکمت سینا بروجرد تعدادی از نظر معیشتی و اقتصادی دچار مشکل هستند و تلاش شده در قالب برنامه های مختلفی به آنها توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه سالمندان حکمت بروجرد بیان کرد: در راستای حرکت در مسیر شعار این موسسه که حال خوب سالمندان است و تلاش می‌شود با فعالیتهای ورزشی و تفریحی اوقاتی خوبی را برای سالمندان فراهم کند.

بهرامی اضافه کرد: موسسه سالمندان حکمت بروجرد بطور غیر مستمر با حدود ۵۰ هزار سالمند ارتباط دارد که از شهرها و یا استان های دیگر بصورت مهمان در مقاطع زمانی مختلف به آنها خدمات مختلف ارائه شده است اما بصورت ثابت و همیشگی به تعدادی ۲۰۰ تا ۵۰۰ نفر آموزش های حضوری داده می‌شود و در همایش ها هم تا حدود ۵۰۰ سالمند حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی با محور سبک زندگی سالم، کنترل قد، وزن، فشار خون، بررسی چاقی یا سو تغذیه و سفرهای درون شهری از جمله برنامه هایی است که همواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود.

مدیر موسسه سالمندان فرزانگان حکمت سینا بروجرد با بیان اینکه آموزش محور فعالیت این موسسه است، گفت: فعالیت های این موسسه در بخش های مختلف آموزشی، اجتماعی، ورزش، سلامت و تغذیه برای سالمندان دنبال می شود.

وی افزود: ورود به دوران سالمندی نیازمند فراهم کردن بسترهایی است تا سالمندان با کسب مهارت های لازم و سبک زندگی متناسب با این دوره همراه با سلامت روحی و جسمی کمترین مشکلات را برای اطرافیان و نظام اجتماعی داشته باشند.

موسسه سالمندان فرزانگان حکمت سینا زیر نظر بهزیستی بروجرد از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون تعداد ۲ هزار سالمند در شهرستان بروجرد را تحت پوشش برنامه های مختلفی اعم از آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت قرار داده است.

برچسب‌ها بروجرد سالمندان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد سالمندان لرستان بروجرد سالمندان لرستان موسسه سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار