Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار با بیان این که خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مدیران جمهوری اسلامی باید به عنوان فرهنگ سازان دوران دفاع مقدس مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرند، افزود: مدیران ما باید نماد ارزش های انقلاب اسلامی باشند. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، سید محمود حسینی پور در جلسه هیئت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با عنوان اینکه خدمتگزاران این ملت شهیدپرور، مسئولیت شان در مقابل شهدا بیش از دیگران است؛ چرا که به ازای هر یک از صندلی‌های مسئولین شهدایی تقدیم انقلاب شدند، خاطر نشان کرد: یک خادم راستین ملت ایران در نظام جمهوری اسلامی باید هر روز کاری خود را با یاد شهدا آغاز کنیم؛ چرا که شهدا برای صیانت از کیان کشور و اسلام ناب محمدی (ص) از جان و زندگی خود گذشتند و جان خویش را در کف اخلاص نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مدیران جمهوری اسلامی باید به عنوان فرهنگ سازان دوران دفاع مقدس مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرند، افزود: مدیران باید با نمادهای ایثار، فداکاری و پایداری دیدارهای مستمر داشته باشند و مشکلات و مسائل آنان را درک و رفع نمایند.

استاندار با اشاره به این که مدیران ما باید نماد ارزش های انقلاب اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: مدیر جمهوری اسلامی باید با رفتار و گفتار و عمل خود همانند رزمندگان که در دفاع مقدس کاری سخت و حماسی انجام دادند، در جنگ نرم و اقتصادی مجاهدت کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران، اظهار کرد: اگر از آموزه های شهدا و ارزش های دفاع مقدس به طور واقعی پیروی و الگوگیری کنیم، همه امور سامان می یابد و شاهد توسعه همه جانبه در حوزه های مختلف خواهیم بود.

وی یادآور شد: مازندران منطقه گردشگری است؛ و هنر ماست که بتوانیم با بهره گیری از ارزش های والای دفاع مقدس، از این مکان فرهنگ دفاع مقدس را به دنیا منتقل کنیم و این هدفگذاری اصلی ماست.

حسینی پور تصریح کرد: مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران فقط برای مازندران نیست و به عنوان مقصد گردشگردی انقلاب اسلامی خواهد بود که ارزش های انقلاب را به دنیا منتقل خواهد کرد.

وی افزود : حضور بیش از 128 هزار نفر رزمنده در دفاع مقدس از استان مازندران یک افتخار ماندگار برای این سامان ولایتمدار است. لشکر 25 کربلا به عنوان یکی از لشکرهای خط شکن در دفاع مقدس بود که در دو عملیات مهم و سرنوشت ساز دفاع مقدس کربلای 5 و والفجر 8 نقش ممتازی داشت.

سید محمود حسینی پور گفت : هدف از ایجاد مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس صیانت از ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و جهاد و شهادت است و امروزه باید در دستگاههای اجرایی به عنوان یک اصل اساسی مورد نظر قرار گیرد. یکی از اهداف بنیاد حفظ آثار، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس این است که اتفاقات آن دوران باشکوه و با عظمت را که معجزه آسا بود را در تاریخ ثبت کند و اسناد و مدارک و مستندات مرتبط را در بانک اطلاعاتی استانی جمع آوری و در اختیار نسل های آینده قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد : کمیته های تخصصی که در شورای هماهنگی حفظ آثار فعال هستند هر کدام مرتبط با دستگاه های اجرایی است و باید مشارکت بسیار بسیار نزدیکی باشد و به دنبال این باشیم که کار انجام بشود و وظیفه همه ماست که این رسالت ارزشمند را دنبال کنیم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لشکر 25 کربلا به عنوان خط شکن دفاع مقدس جمهوری اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود