Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@14:21:26 GMT

پویا اسبقی از هدایت بارنزلی کناره گیری کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۰۰۵۴

پویا اسبقی از هدایت بارنزلی کناره گیری کرد

بعد از سقوط بارنزلی به دسته پایین تر، سرمربی ایرانی این تیم با توافقی دوطرفه از تیم انگلیسی جدا شد.

پویا اسبقی بعد از سقوط تیم بارنزلی به لیگ یک انگلیس از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، باشگاه بارنزلی به طور رسمی اعلام که به همکاری خود با پویا اسبقی، سرمربی ایرانی خود و فران سیبیلا، دستیار او پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسبقی در ماه نوامبر به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب شد اما نتوانست مانع از سقوط این باشگاه به لیگ یک شود و بارنزلی با شکست مقابل هادرزفیلد در دیدار جمعه شب خود سقوط به دسته پایین تر را قطعی شده دید. اسبقی در این باره به وب سایت باشگاه بارنزلی گفت:

می خواهم از همه به خاطر زمان و تلاش های شان در چند ماه اخیر تشکر کنم. این تشکر شامل بازیکنان، هواداران و کادر فنی نیز می شود. کار کردن در بارنزلی افتخار بزرگی بود و برای همه در فصول آینده بهترین ها را آرزو دارم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل علی علیپور به سانتا کلارا (سانتا کلارا 2-1 ماریتیمو) السد دوباره در مرحله گروهی حذف شد؛ این بار شکست برابر نسف قارشی لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! ترک زود هنگام استادیوم توسط برخی از هواداران پاری سن ژرمن با وجود قهرمانی در لیگ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!