Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، صدیقه خدیوی همزمان با آغاز به کار برنامه عملیاتی که از سوی ستاد بنیاد مرکز ابلاغ شده است، اظهار کرد: برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت رشد و ارتقاء سازمان در حوزه‌های مختلف تدوین شده است؛ ضمن اینکه تمامی اهداف و فعالیت‌های این نهاد در راستای خدمت به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده که این فعالیت‌ها باید به صورت کمی و کیفی در سال جدید ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مسئولیت پایش برنامه عملیاتی به اسکندر کناروردی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد سپرده شده است، تصریح کرد: در گام اول رابط حوزه‌های مختلف شناسایی و به عنوان «کاربر» مسئولیت ثبت فعالیت‌ها در سامانه برنامه عملیاتی را دارد.
وی ادامه داد: بخش اعظم فعالیت‌ها اجرایی بنیاد در سامانه سجایا ثبت می‌شود، در شهرستان ها نیز طبق روال سالهای گذشته این ثبت انجام می‌شده اما این اتفاق با رویکرد برنامه عملیاتی باید سریعتر و با دقت بیشتری انجام شود تا اطلاعات خانواده شهدا و ایثارگران و ارائه خدمات به آنها کاملا به صورت 100درصد به روز باشد.
خدیوی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از سه دوره آموزشی در استان برگزار شده است، افزود: کاربران این سامانه، در یک برنامه وبینار آموزش عمومی و در جلسات فردی آموزش تخصصی دیده‌اند، و به صورت آزمایشی هر 10کاربر فعالیت خود را مرور کرده و امروز پنج شنبه 1 اردیبهشت فعالیت‌های بنیاد در حوزه‌های مختلف در این سامانه بارگزاری شده است.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در این برنامه مستندات به صورت خود اظهاری ثبت می‌شود، تا فعالیت‌های محوری مطابق برنامه‌های اعلام شده از سوی ستاد مرکز انجام شود.
همچنین معاون توسعه بنیاد خراسان رضوی با حضور در اتاق کاربران، به صورت یکایک نحوه بارگزاری مستندات را بررسی و در صورت نیاز برای آنها توضیحات لازم را ارائه می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عملیات بنیاد شهید محوریت رشد برنامه عملیاتی خراسان رضوی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی