Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،ابراهیم رودسرابی افزود  : این تسهیلات جهت خرید انواع تجهیزات وماشین آلات بخش کشاورزی و دامپروری  با نرخ ۱۵درصد وبازپرداخت ۵ تا ۷ سال پرداخت  خواهد شد .رودسرابی با تاکید برلزوم توسعه کشاورزی دانش محور ،  ازحمایت ویژه جهاد کشاورزی از خرید محصولات دانش بنیان خبر داد وافزود : درسال جاری متقاضیان خرید تجهیزات وماشين آلات دانش بنیان از اولویت ویژه ای دربهره مندی ازتسهیلات برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ازجمله این دستگاهها  به پهبادهای سم پاش ومحلول پاش ، ماشين آلات مجهز به سامانه های لیزری ، سامانه های ضدتگرگ و کارنده های پیشرفته اشاره نمود .
رودسرابی در پایان گفت: متقاضیان تسهیلات مکانیزاسیون  می بایست با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات  وزارت جهادکشاورزی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد کشاورزی تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان

حجت‌الله شهبازی گفت: جهش جذب تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۲ زمینه‌ساز جهش تولیدات باغبانی با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

او با بیان اینکه سال گذشته با جذب تسهیلات ۱۱۵ میلیارد ریالی در حوزه مکانیزاسیون نسبت به سال ۱۴۰۱، شاهد رشد ۱۴ برابری بودیم گفت: تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۱ معادل ۸.۴ میلیارد ریال جذب شد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: این تسهیلات در حوزه ادوات باغی، گیاهان دارویی و گلخانه‌ای جذب شده است.

حجت‌الله شهبازی گفت: بین شهرستان‌های استان، ملایر با جذب ۵۵ میلیارد ریال رتبه اول، تویسرکان با جذب ۲۷ میلیارد ریال رتبه دوم و شهرستان بهار با جذب ۱۰ میلیارد ریال رتبه سوم استان را از آن خود کرده اند.

او توسعه مکانیزاسیون باغبانی را به منظور افزایش تولید محصولات باغبانی از نظر کمی و کیفی حائز اهمیت دانست و گفت: این مهم کاهش هزینه‌های تولید را نیز در پی دارد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه امکان تولید و عرضه محصولات با قیمت پایین از دیگر مزایای توسعه مکانیزاسیون باغات است گفت: رقابت‌پذیری در بازار‌های خارجی از دستاورد‌های کاهش هزینه تولید و توسعه مکانیزاسیون به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت