Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قصد داریم جزئیات کولر گازی جنرال لبخند 30000 را برای شما ارائه دهیم. قیمت بهترین کولر گازی 36000 کم مصرف جزو مهمترین موارد در خرید کولر گازی اصلی است.

کولر گازی جنرال لبخند 30000

همانطور که از نام این کولر گازی مشخص است این کولر گازی به صورت لبخندی شکلی طراحی شده است و قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در کولر گازی جنرال 30000 موتور روتاری به کار رفته است که از یک سو میزان نویز و سر و صدای بسیار پایینی دارد از سوی دیگر می‌تواند فضای دلنشین و مطبوع را برای شما ایجاد کند. همچنین این موتور می‌تواند از هدر رفت انرژی جلوگیری نماید. در ادامه جزئیات کولر گازی جنرال لبخند 30000 را برای شما ارائه میدهیم.

کولر گازی جنرال 30000 به صورت طرح لبخند طراحی شده است. شما می‌توانید از این کولر گازی هم برای فصول سرد و هم برای فصول گرم سال استفاده کنید. زیرا به قابلیت سرمایش و گرمایش مجهز شده است در فصول گرم سال می‌تواند هوای خنک و مطبوع را برای شما ایجاد کند به گونه ای که طراوت بهار را احساس می‌کنید و در فصول گرم سال کاملاً کاربردی می‌باشد. از سوی دیگر در فصول سرد سال نیز می‌تواند گرمای بسیار مطبوع و گرمای تابستان ارائه دهد. برای دریافت لیست قیمت کولر گازی میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید. شما می‌توانید از کولر گازی جنرال 30000 برای متراژهای 48 تا 100 متر استفاده کنید. به طور کلی این کولر گازی در هر شرایطی هوای سالم تولید می‌کند و زندگی ایده آل و مدرنی را برای شما فراهم می‌نماید. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در کولر گازی 30000 جنرال به کار رفته است تایمر 24 ساعته می‌باشد. شما می‌توانید مدت زمان کار کردن کولر گازی را تنظیم نمایید و بدون هیچ گونه زحمت خاصی کولر گازی در مدت زمان مشخص شده به کار خودش ادامه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت بهترین کولر گازی های موجود در بازار و قیمت تلویزیون 2022 وارد سایت دبی کوچولو شوید.

در کولر گازی جنرال 30000 چراغ‌های LED به کار رفته است که کار کردن با تنظیمات را برای شما راحت‌تر می‌کند. با استفاده از این چراغ‌ها به راحتی می‌توانید در شب تنظیمات تلویزیون را انجام دهید و آنها را تغییر دهید. یکی از ویژگی‌های کولر گازی جنرال 30000 لبخند میزان صدای بسیار پایین می‌باشد. در واقع این کولر گازی نویز بسیار پایینی دارد و این مورد به خاطر وجود کمپرسور روتاری میباشد. در کولر گازی جنرال لبخند 30000 گاز مبرد R22 به کار رفته است. همچنین این کولر گازی قابلیت  AIR FLOW و قابلیت SWING مجهز شده است و حالت خواب دارد.

قابلیت‌ها و امکانات کولر گازی 30000 جنرال

کولر گازی 30000 به دلیل ظرفیت زیاد قیمت بیشتری هم دارد و مانند قیمت تلویزیون 65 اینچ در دسته ی محصولات گرون قیمت قرار میگیرد ولی در عوض هم کولر گازی 30000 جنرال سرمای بیشتری دارد هم تلویزیون 65 اینچ تصاویر بزرگتر و با کیفیت تری رو نشان میدهد. کولر گازی لبخند 30000 جنرال در لیست یکی از محبوب ترین کولر گازی‌های جنرال قرار گرفته است. قیمت کولر گازی موتورسنگین کمی بیشتر از کولر گازی های موتور کوچک است چون از توان و سرمای بیشتری برخوردار هستند. این کولر گازی از یک سو خوشطرح و شیک می‌باشد و از سوی دیگر امکانات و قابلیت‌های گسترده مجهز شده است. به همین دلیل با وجود ویژگی‌های مختلف کولر گازی 30000 جنرال می‌تواند آرامش و هوای سالم را برای خانه شما فراهم کند. شما می‌توانید هم در گرمای تابستان و هم در سرمای زمستان از این کولر گازی بهره بگیرید و فضا و هوای آرامش بخش برای خودتان ایجاد کنید. در کولر گازی جنرال لبخند 30000 موتور کمپرسور روتاری به کار رفته است. این کمپرسورها کاملا قدرتمند است و میزان نویز و سر و صدای بسیار پایینی تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت موتور روتاری این است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. به همین دلیل در این موتور هیچگونه هدر رفت انرژی وجود ندارد. کولر گازی لبخند 30000 جنرال نشانگر LED دارد و به همین دلیل شما به راحتی به تنظیمات کولر گازی نظارت خواهد داشت. کولر گازی 30000 جنرال قابلیت  AIR FLOW و قابلیت SWING مجهز شده است.

 

گاز مبرد R22 در کولر گازی لبخند 30000

کولر گازی جنرال 30000 به گاز مبرد R22 مجهز شده است و از فرسایش لایه اوزون جلوگیری می‌کند. به همین دلیل این کولر گازی با محیط زیست کاملاً سازگار است و به حذف آلاینده‌های زیست محیطی نیز کمک می‌کند. کولر گازی طرح لبخند جنرال کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و به صورت طرح لبخند می‌تواند زیبایی خانه شما را چند برابر کند. در کولر گازی 30000 جنرال نوار فلزی برای قسمت اصلی کولر حک شده است شما می‌توانید این کولر گازی را در هر گوشه ای از خانه خودتان نصب کرده و زیبایی آن را چند برابر کنید. همچنین می‌توانید از زوایای مختلف استفاده کرده و در هر گوشه ای از خانه خودتان هوای تازه و با طراوت داشته باشید.

کولر گازی طرح لبخند جنرال 30000 خصوصیات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای دارد. اما مهمترین قابلیت‌های این کولر گازی این است که همزمان قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد و شما می‌توانید و متناسب با هر فصل از سال بهترین حالت و قابلیت را استفاده نمایید. کولر گازی 30000 طرح لبخند قابلیت خنک کنندگی سریع و قدرتمندی دارد و برای هوای گرم و شرجی مناطق جنوب نیز کاملا پاسخ می‌باشد. کولر گازی لبخند 30000 جنرال قابلیت ایجاد خنک کنندگی بسیار با سرعت دارد. این کولر گازی از کمپرسور روتاری برخوردار است و می‌تواند با قدرت بسیار بالا و فضای بسیار دلنشین را برای شما ایجاد کند.

شما می‌توانید کولر گازی طرح لبخند جنرال 30000 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در تماس باشید. کولر گازی لبخند جنرال 30000 گاز خنک کننده R22 دارد و از جریان هوای چندگانه برخوردار است. این کولر گازی هم می‌تواند به عنوان تهویه مطبوع عمل کرده و هم می‌تواند گرمابخش خانه شما و سرمابخش فصول گرم سال باشد.
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کولر گازی جنرال 30000 کولر گازی 30000 جنرال کولر گازی جنرال کار رفته شما می توانید کولر گازی همین دلیل مجهز شده فصول گرم سال برای شما طرح لبخند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی «یسنا» کوچولو را ربودند؟!

سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط گروه‌های مردمی، بسیج و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) و پس از اعلام خبر مفقودی این دختر بچه آغاز شده بود، پلیساین موضوع را بوسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

وی به استفاده از بهترین سگ‌های زنده یاب از تهران برای پیدا کردن یسنا اشاره کرد و گفت: پلیس از روز سوم حادثه گم شدن این دختر بچه، سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان خود مبنی بر ربایش یسنا بدست آورد، اما به لحاظ نگرانی‌ها، حفظ جان کودک و سلامتی اش در اولویت قرار گرفت.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس افزون بر ۵٠ نفر را به‌عنوان مطلع و سه نفر را هم به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داده و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت یکی از سه مظنون بازداشت شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از پیدایش کودک در عصر روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، تحقیقات از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ۲ نفر از عاملان ربایش که یکی در روستا‌های کلاله و دیگری در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بودند را دستگیر و آنها در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: ربایندگان پس از این که متوجه قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند، برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در فرصتی مناسب، کودک را در مزارع محل رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین بابیان اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن جزییات بیشتر موضوع ربایش یسنا ادامه دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات گلستان در این پرونده قدردانی و گفت: این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این استان را اثبات کرد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه جاری مفقود و پس از چند روز جستجو، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • چه کسانی «یسنا» کوچولو را ربودند؟!
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج