Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ادامه ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی تا عید فطر خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست از پلیس تهران، سردار محمد حسین حمیدی، با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان  و نزدیک شدن به عید فطر پلیس راهور تسهیلات ویژه ای را در خصوص ترخیص خودروهای توقیفی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه های اجتماعی، ترخیص فوق العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی  موجود در توقف‌گاههای تهران بزرگ و همچنین در سراسر کشور با تسهیلات و شرایط ویژه ای در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است.

حمیدی افزود:‌ در این طرح که در ادامه طرح قبلی است، حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف در نظر گرفته شده و شهروندان از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» به صورت اینترنتی و غیر حضوری می‌توانند نسبت به طی مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. علاوه بر آن مالکین و متقاضیان ترخیص می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس  + ۱۰ نیز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: از جمله این تسهیلات می‌توان به فراهم شدن شرایط ویژه ترخیص در طول اجرای طرح اشاره کرد همچنین در این طرح فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی به چند صورت انجام می گیرد که در حالت  اول ترخیص وسیله نقلیه با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و به شکل اینترنتی  و کاملا غیر حضوری و در حالت دوم ترخیص وسیله نقلیه توسط مالک یا نماینده قانونی وی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و در  روش سوم ترخیص خودروهای توقیفی توسط متصرف قانونی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس  +۱۰ صورت می‌ گیرد.

۱۳۵۲

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: پلیس راهور ناجا ، شهر تهران ، پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس راهور تهران بزرگ ترخیص خودروهای توقیفی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز یکطرفه شد

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کد خبر 6096488

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • چالوس یک طرفه شد