Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پومسه کشورمان در رده سنی زیر 30 سال توانست مدال نقره جهان را بر گردن بیندازد

نماینده پومسه کشورمان در رده سنی زیر 30 سال توانست مدال نقره جهان را بر گردن بیندازد.

به گزارش طرفداری، دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان به میزبانی شهر «گویانگ» کشور کره جنوبی با حضور 760 ورزشکار از 63 کشور، در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه و در روز پایانی، محمد تقی حاتمی در رده سنی 41 تا 50 سال، در گروه B رقابت‌ها با حضور 12 نفر قرار داشت که در نهایت به جمع 8 نفر نهایی صعود کرد. نماینده پومسه کشورمان با کسب  7.52 امتیاز و امتیاز کمتر نسبت به نماینده آمریکا از دور مسابقات کنار رفت.

در روز پایانی مسابقات، مرجان سلحشوری توانست با حضور در فینال رده سنی زیر 30 سال، مدال ارزشمند نقره را از آن خود کند. سلحشوری در شلوغ‌ترین گروه کل مسابقات با حضور 48 نفر قرار داشت و در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد. او در گام‌ اول ماتشیچ نماینده کرواسی  را از پیش روی برداشت و در دیدار بعدی یکی از اصلی ترین رقبای خود یعنی هونگ نماینده ویتنام را با 7/48 امتیاز شکست داد.

نماینده کشورمان در دیدار برابر نماینده مکزیک قهرمان دور قبلی مسابقات با 7/45 امتیاز پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی با کسب 7.46 امتیاز برابر کارین ریل نماینده آمریکا به فینال رسید. سلحشوری در فینال برابر ایوا ساندرسن نماینده دانمارک 7.54 امتیاز به دست آورد و نهایتا به مدال نقره بسنده کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل علی علیپور به سانتا کلارا (سانتا کلارا 2-1 ماریتیمو) السد دوباره در مرحله گروهی حذف شد؛ این بار شکست برابر نسف قارشی لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! ترک زود هنگام استادیوم توسط برخی از هواداران پاری سن ژرمن با وجود قهرمانی در لیگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت

مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد مدال نقره ماده پرتاب چکس مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در امارات در حال برگزاری است، مهدی هفت چشمه پرتابگر کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

هفت چشمه با پرتابی به مسافت 66.64 متر  و 6 سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم  ایستاد.

علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده