Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:54:31 GMT

ساخت ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی در شیروان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۱۲۵

ساخت ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی در شیروان آغاز شد

جواد حشمتی گفت: ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی توسط دو مرکز نیکوکاری محسنین و انجمن صنفی کارگران برای خانواده های نیازمند بخش های سرحد و قوشخانه در سال جاری ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد حشمتی، مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان اظهار داشت: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان با همکاری مرکز نیکوکاری انجمن صنفی کارگران در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ پروژه عمرانی، شامل بهسازی منازل و ساخت سرویس های بهداشتی را انجام داده و سعی دارد در سال جدید این روند را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمتی افزود: مرکز نیکوکاری محسنین در سال گذشته، بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان و مرکز انجمن صنفی کارگران پانصد میلیون تومان گردش مالی کمک به محرومان داشته است، که در مجموع این دو مرکز در سال اخیر، بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان در بخش پروژه های عمرانی، کمک های معیشتی، کمک های درمانی، کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند هزینه کرده اند و در حال حاضر هم هفت پروژه در دست کار در روستای امام سجاد و روستای نظرمحمد دارد.

خبرنگار صدا و سیما در شیروان ادامه داد: اقدام جدیدی که این دو مرکز نیکوکاری، با همکاری کمیته امداد لوجلی، بخشداری سرحد و قوشخانه و زیر نظر قرارگاه مواسات دفتر امام جمعه قصد بر انجام آن دارند، ساخت یکصد و بیست واحد سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند مناطق مذکور با صرف اعتباری بالغ ۱۲ میلیارد ریال است.

حشمتی خاطر نشان کرد: مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این پروژه توسط کمیته امداد شناسایی شده اند و افرادی که فاقد درآمد و دارای کمترین امکانات رفاهی هستند، مشمول این طرح می‌شوند.

وی یادآور شد: در راستای اجرایی کردن این پروژه قرادادی یکساله با کمیته امداد شهر لوجلی شهرستان شیروان مبنی بر اتمام آن منعقد شده و سعی بر این است که ظرف مدت شش ماه پایان عملیات ساخت و ساز اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد