Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@00:27:58 GMT

معرفی اعضا جدید هیات مدیره مرکز وکلا در فارس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۳۸۱

معرفی اعضا جدید هیات مدیره مرکز وکلا در فارس

در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه احکام اعضای هیأت مدیره این مرکز در استان فارس اعطا شد.

این مراسم به منظور تکریم و معارفه هیأت مدیره سابق و جدید مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده استان فارس برگزار شد.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: فرصت خدمت به مردم بسیار کوتاه و گذرا است بنابراین از این فرصت طلایی ایجاد شده را غنیمت دانسته و نهایت بهره در ارائه خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: وکالت و کارشناسی دو بازوی دستگاه قضایی برای تحقق عدالت است و حرکت در چارچوب قانون و برنامه‌های تدوین شده یکی از توجهات اعضاء جدید باشد.

او در توصیه‌های خود به هیأت مدیره جدید مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده استان فارس همدلی و ایجاد فضایی صمیمی و تمرکز به خدمت و ایجاد شیوه‌های نوین خدمت رسانی و طرح‌های مبتکرانه را مورد تأکید قرار داد.

موسوی گفت: این مرکز در استان فارس از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و هیأت مدیره جدید باید تلاش کنند تا استان فارس جایگاه خود را در قله حفظ کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه به موضوع آموزش و ضرورت نگاه حرفه‌ای به آموزش‌های ضمن خدمت و منطبق شدن جامعه حقوقی و کارشناسی با علوم جدید اشاره  و گفت: با توجه به تنوع و سرعت پیشرفت علوم گوناگون، آموزش و پژوهش از جمله امور مهم و اولویت دار مجموعه مرکز و کلا و کارشناسان استان باشد.

رئیس شورای قضایی استان فارس همچنین خواستار همکاری متقابل اعضای هیأت مدیره جدید مرکز با هیأت نظارت و هماهنگی امور مندرج در دستورالعمل‌های ابلاغی شد.

او گفت: این امر کمک شایانی به حفظ شأن و جایگاه وکالت و کارشناسی می‌کند چرا که این امر مهم یکی از دغدغه‌های ما در مجموعه قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: وکلا و مشاوران خانواده به حساسیت پرونده‌ها در حوزه محاکم خانواده توجه ویژه‌ای داشته باشند و تلاش کنند اصلاح بین طرفین دعاوی را در اولویت اول خود قرار دهند تا از ایجاد پرونده‌های متعدد در حواشی دعاوی خانوادگی جلوگیری شود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه وکالت معاضدتی و تسخیری را مبنای کار وکلای این مرکز خواند و گفت: یکی از فلسفه‌های وجودی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی ازجمله وکالت و کارشناسی است.

حسن عبدلیان‌پور، در پی تاکیدات و دستورات رئیس دستگاه قضا گفت: اکنون مقدمات آغاز به کار و عملیاتی شدن «سامانه هوشمند ارجاع کارشناسی» فراهم شده و تکمیل این سامانه در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد و با استفاده از این سامانه می‌توانیم شاهد نظام ارجاع عادلانه کارشناسی در سراسر کشور باشیم.

در پایان این مراسم ضمن اعطای احکام اعضای منتخب جدید هیأت مدیره مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در استان فارس توسط رئیس کل دادگستری استان، انتخابات رئیس و اعضای هیئت رئیسه این دو مجموعه نیز برگزار و اعضای جدید به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری فارس معرفی اعضا جدید هیات مدیره مرکز وکلا قوه قضاییه کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده استان فارس قوه قضائیه هیأت مدیره مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

به نقل از مهر وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901921

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود