Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@13:52:22 GMT

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۴۷۱

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس، گردشگران شرکت کننده در این تور ٢٠ نفر از کشورهای فرانسه، سوییس و هلند هستند که با ١٦ دستگاه موتورسیکلت سنگین و ٣ دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز نموده و روز جمعه 2 اردیبهشت 1401 از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری کشورمان با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، کشورمان را به عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده اند تا سفیر امنیت ، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردشگران موتور سوار طی ٢١ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد. 

در ادامه به مدت ٤ روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و گیلان عبور و ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر پاریس تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود

مشعل المپیک پاریس فردا وارد بندر مارسی خواهد شد.

به گزارش فارس، مشعل المپیک پاریس قرار است روز چهارشنبه مقابل جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در بندر مارسی وارد فرانسه شود. این مشعل 12 هزار کیلومتر را با کشتی طی کرده و فردا وارد مسیر خشکی و بندر مارسی خواهد شد.

تونی استانگوئه رئیس کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک در این باره گفت: این چیزی است که ما برای مدت طولانی منتظرش بودیم. صد سال پس از آخرین میزبانی، مشعل به خانه برمی‌گردد.

بیش از هزار قایق دیگر کشتی حمل مشعل را همراهی خواهند کرد. آتش‌بازی و موسیقی هم قرار است در حین انتقال مشعل انجام شود. این مراسم به طور زنده پخش خواهد شد.

بیش از 6 هزار نیروی امنیتی مراسم را پوشش خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشعل بازی های المپیک وارد فرانسه شد
  • مسکو: نیروهای فرانسوی را هدف قرار می‌دهیم
  • اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان