Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون در بازی روز گذشته بایرلورکوزن مقابل گروتر فورث اولین گلش را برای تیمش به ثمر رساند

نشریه معتبر آلمانی در گزارشی به تحلیل عملکرد ستاره ایرانی لورکوزن در بوندس لیگا پرداخت.

 

به گزارش طرفداری، سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان شب گذشته برای اولین بار در 3 ماهه گذشته در ترکیب اصلی بایرلورکوزن مقابل گروتر فورث قرار گرفت و توانایی هایش را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون در این بازی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا تیمش با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد. نشریه معتبر «کیکر» آلمان امروز در گزارشی درباره سردار آزمون و درخشش پرداخت.

نشریه معتبر آلمانی نوشت: در برد 4 بر یک لورکوزن مقابل گروتر فورث، سردار آزمون برنده مسابقه شد و تصمیم جراردو سیوان سرمربی لورکوزن را به نفع مهاجم ایرانی تایید کرد. البته سیوان تصمیمی آسان نگرفت و ریسک کردنش جواب داد.

این تقریباً تنها سؤالی بود که جراردو سیوان باید قبل از بازی گروتر فورث به آن پاسخ می داد: چه کسی پشت خط مهاجم یا کنار گلزن پاتریک شیک بازی می کند؟ مربی در این شرایط مقابل لوکاس آلاریو به عنوان مهاجم دوم در محوطه جریمه باید تصمیم می گرفت و در نهایت سردار آزمون را  با ریسک به عنوان مهاجم دوم در ترکیب اصلی لورکوزن قرار داد.

مهاجم ایرانی در ابتدای کار قدرتمند ظاهر شد و یک پاس بلند از آندریاس لینده، دروازه بان رقیب گرفت و به گل تبدیل کرد تا تیمش به برتری 2-1 برسد. سطح کلاس آزمون که در زمستان شش ماه مانده به پایان قراردادش با مبلغ 2.5 میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن آمد در این بازی مشخص شد.

سیوان از مهاجم ایرانی اش را تمجید کرد و گفت:

سردار مطمئناً در یک سوم آخر با دوندگی‌هایش، با تصمیم‌های خوب، با پاس‌های خوب، انگیزه ایجاد می کند. از آنجایی که آزمون فقط در ماه دسامبر قبل از نقل مکان از روسیه با مصدومیت آمد و پس از آن در تعطیلات بود و نتوانست در ترکیب اصلی باشد.  او بعد از آن به دلیل عفونت بعد از ابتلایش به کرونا نتوانست در تمرینات منظم حضور داشته باشد چون نیاز به آنتی بیوتیک داشت در نتیجه حضورش در ترکیب اصلی تیم به عقب افتاد.

اما این تنها ریسک در تصمیم سیوان برای قرار دادن آزمون در ترکیب اصلی نبود. بالاخره از ابتدا مشخص بود که بازیکن ایرانی هنوز از نظر بدنی قادر به گذراندن 90 دقیقه کامل نیست. در حالی که این معمولاً دلیلی برای عدم معرفی بازیکن برای ترکیب اصلی نیست، این موضوع در بازی با  گروتر فورث به دلیل کمبود شدید بازیکن مهم بود.

بالاخره بعد از این تصمیم، سیوان فقط لوکاس آلاریو در اختیار داشت. سیوان با علم به اینکه آزمون به میدان نمی‌رود، می‌توانست شیک را در شرایطی که به دلیل مصدومیت ضروری شده بود، تعویض کند. اما این کار را نکرد و از ابتدا به آزمون میدان داد و جواب ریسک خود را گرفت.

اما برنامه پرخطر سیوان روی آزمون کاملاً جواب داد. مربی 43 ساله می‌ گوید:

ما پتانسیل تهاجمی بیشتری با آزمون داریم، او این را ثابت کرده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل علی علیپور به سانتا کلارا (سانتا کلارا 2-1 ماریتیمو) السد دوباره در مرحله گروهی حذف شد؛ این بار شکست برابر نسف قارشی لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! ترک زود هنگام استادیوم توسط برخی از هواداران پاری سن ژرمن با وجود قهرمانی در لیگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب اصلی سردار آزمون گروتر فورث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

رم به دنبال حفظ سردار آزمون است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی آاس رم که ماه های پایانی قرارداد قرضی خود در این باشگاه را سپری می کند، ممکن است در ترکیب تیم دنیله ده روسی ماندنی شود. رم در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، شانس بیشتری برای حفظ مهاجم ایرانی خواهد داشت.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دنیله ده روسی و‌ باشگاه رم از نگرش حرفه ای و بدون حاشیه سردار آزمون در تمرینات رم کاملاً راضی هستند. او اکنون نقش مهمی در رختکن رم دارد و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است. رمی ها در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می توانند قرارداد سردار آزمون را بدون محدودیت دائمی کنند. رم بند خرید ۱۲ میلیون یورویی این مهاجم ۲۹ ساله را در اختیار دارد اما آنها برای گرفتن تخفیف با لورکوزن مذاکره خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد