Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:39:28 GMT

امسال باید ۱۰ هزار حامی در ملایر جذب شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۵۰۷

امسال باید ۱۰ هزار حامی در ملایر جذب شود

علی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه طرح ایتام اکرام از ۱۵ تا ۲۱ ماه رمضان اجرا می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۸۰ کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند که ۸ هزار و ۹۵۰ حامی از این کودکان حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر جذب حامیان سرآمد استان بوده و رتبه برتر را دارد گفت: ملایر طی چند سال گذشته جزو سه رتبه برتر در زمینه جذب حامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه حامیانی هستند که نام و نشان خود را فقط خدا می‌‌داند و هرگز نمی‌خواهند نامشان آورده شود افزود: بارها نیز رسانه‌ها و حتی خود مسئولان و خانواده‌های ایتام درخواست داشتند با این حامیان آشنا شوند اما آنها از این امر امتناع کرده و می‌خواهند در گمنامی بمانند.

وی برنامه امسال کمیته امداد در ماه رمضان را جذب یک هزار حامی دانست و تصریح کرد: طبق برنامه تا پایان امسال باید جذب حامیان به بیش از ۱۰ هزار نفر برسد.

۳۰۰ حامی در ماه رمضان جذب شده است

خراسانی اضافه کرد: ۳۰۰ حامی در ماه رمضان جذب شده که تا پایان ماه رمضان قطعا این تعداد با پایگاه‌هایی که در سطح مراکز نیکوکاری و مکان‌های برگزاری شب‌های قدر، نماز جمعه و... داریم بیشتر خواهد شد.

وی گفت: هر حامی برای حمایت از فرزندان زیر پوشش می‌تواند یک یا چند یتیم را انتخاب و با پرداخت ماهیانه حداقل ۲۰ هزار تومان به حمایت مادی و معنوی از آن بپردازد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه میانگین دریافتی هر فرزند در ملایر در سال گذشته ۱۰۰ هزار تومان بوده است تصریح کرد: حامیان ملایری در سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان به ایتام کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از حامیان ایتام ملایری ۱۵ سال است که حامی است افزود: این نیکوکار تهرانی تعداد یکصد فرزند را به سرپرستی پذیرفته و ماهانه بیش از  ۱۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود در ملایر واریز می‌کند و نمونه‌هایی دیگری در این شهرستان از این حامیان داریم.

خراسانی گفت:  تعدادی از حامیان نیز خودشان روزی زیر پوشش این نهاد بودند و امروز به یاری خدا به جایی رسیده‌اند که چند فرزند را زیر پوشش قرار داده‌اند.

 وی اضافه کرد: تعدادی از حامیان نیز به صورت معنوی از فرزندان ایتام و طرح محسنین حمایت می‌کنند مثلا معلمی با اختصاص ساعاتی از وقت خود کلاس‌ تقویتی برای دانش‌آموزان ضعیف‌ برگزار می‌کند، پزشکی که هزینه درمانی  را دریافت نمی‌کند و یا  فروشنده‌‌ای که نیازهای تحصیلی و یا پوشاک کودکی را تامین می‌کند و یا افرادی که جهادی فعالیت‌هایی را در این حوزه دارند.

۴۰ مرکز نیکوکاری فعال در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر وجود ۴۰ مرکز نیکوکاری در این شهرستان را افتخاری بزرگ برای مجموعه دانست و گفت: این مراکز که با مجوز کمیته امداد خود مرکزی مناسب برای جذب حامیان و جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند و تاکنون اقدامات قابل قبولی را داشته‌اند.

وی یکی از برنامه‌های نیکوکاران را اجرای طرح «اطعام مهدوی» در ماه رمضان برشمرد و افزود: در این طرح که با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه رمضان در حال اجرا و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد ۴۰ هزار پرس غذای گرم هنگام افطار بین مددجویان تقسیم می‌شود که ۳۴ هزار پرس آن توسط مراکز نیکوکاری و ۶ هزار پرس توسط کمیته امداد تامین می‌شود.

خراسانی تامین و توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب سبد کالا در بین خانواده‌های نیازمند با کمک خیران را نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان برشمرد.

وی به برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و عرضه محصولات تولیدی مددجویان زیر پوشش این نهاد در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز شامل غرفه‌های تولیدی تابلو‌فرش، بافت قالی، تولیدات عروسک، محصولات کشاورزی و غذایی، عطریات و... برگزار و با استقبال خوب همشهریان مواجه شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: جذب حامی طرح محسنین فرزندان ایتام ماه رمضان کمیته امداد زیر پوشش جذب حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی در سالن الغدیر ملایر با شناخت نفرات برتر از سراسر کشور ظهر امروز برگزار شد.

کد خبر 6092442

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا