Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@02:22:39 GMT

باند ضدامنیتی قاچاق سلاح و مهمات در ماهشهر منهدم شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۵۱۰

باند ضدامنیتی قاچاق سلاح و مهمات در ماهشهر منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سیدمحمد صالحی با بیان اینکه با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان اعضای باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان‌ ماهشهر شناسایی کردند، اظهار داشت:‌ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری پلیس ماهشهر طی عملیاتی ضربتی ضمن متلاشی کردن باند، چهار نفر عضو اصلی این باند را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کشف۱۱۳ قبضه سلاح در ارتفاعات آذربایجان‌ غربی

وی افزود: در این عملیات 10 قبضه سلاح جنگی کلت کمری و کلاشینکف به همراه 447 فشنگ جنگی و شکاری، 18 تیغه خشاب جنگی و یک کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با قاچاقچیان سلاح و برهم‌زنندگان امنیت عمومی قاطعانه برخورد میکند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

50 استفاده‌کننده سلاح غیرمجاز در خوزستان دستگیر شدند

صادق جفعری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان نیز گفت: طی 72 ساعت گذشته قریب به 50 نفر از افرادی که با استفاده از سلاح در مراسم جشن و عزا و یا درگیری، موجب ایجاد ناامنی و نارضایتی مردم شده بودند، دستگیر شدند.این افراد در سطح استان دستگیر شده‌اند و ضمن ضبط سلاح آنان، همگی به زندان معرفی شدند.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت شهروندان، گفت: دادگستری استان خوزستان در راستای تامین امنیت مردم استان، با هرگونه اقدامی که موجب ناامنی در جامعه شود، از جمله جرائم مرتبط با سلاح اعم از قدرنمایی، اخلال در نظم عمومی، ایراد ضرب و جرح در درگیری‌ها و یا نگهداری و استفاده از سلاح غیرمجاز، قاطعانه برخورد می‌کند و این افراد باید منتظر مجازات حبس بین دو تا 10 سال باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان تصریح کرد: دارندگان سلاح مجاز نیز در صورتی که از سلاح خود به صورت غیرمجاز استفاده کنند، علاوه بر مجازات حبس، مجوز سلاح آنان باطل و اسلحه‌شان به نفع دولت ضبط می‌شود.

‌جعفری چگنی اضافه کرد: با توجه به نارضایتی‌‍‌های اجتماعی، بسیاری از مردم استان با هدایت بزرگان، معتمدین و متنفذین جامعه به «پویش نه به سلاح» پیوسته‌اند و امیدواریم با شکل گیری این پویش در میان مردم، شاهد کاهش چشمگیر جرائم مرتبط با سلاح در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137961 برچسب‌ها قاچاق کالا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قاچاق کالا استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت‌ کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران