Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@16:08:07 GMT

تیم ملی کشتی آزاد قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۵۶۰

تیم ملی کشتی آزاد قهرمان آسیا شد

با وجودی که تیم ملی کشتی آزاد به نوعی با تیم دوم در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده بود اما پیش از پایان مسابقات اوزان دهگانه، قهرمانی خود را مسجل کرد.

تیم کشورمان در روز اول این مسابقات موفق به کسب سه مدال طلا توسط رحمان عموزاد، علی سوادکوهی و محمدحسین محمدیان شد و با فینالیست شدن ۴ کشتی‌گیر قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا به ایران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کشورمان تا این لحظه علاوه بر کسب ۴ مدال طلا و یک نقره، شانس کسب دو طلای دیگر را در اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم و یک برنز در ۸۶ کیلوگرم خواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه