Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@14:54:45 GMT

زمین خواری در مناطق آزاد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۶۵۷

برخی در بخشی از منطقه آزاد بندر انزلی سند سازی کردند تا اراضی را تصاحب کنند. ناطقان: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت:در آینده نزدیک ۱۵ منطقه آزاد برای تثبیت حدنگاری خواهد شد.

سعید محمد گفت: ما هشت منطقه فعال داشتیم که ۷ منطقه به آن اضافه شده است و با توجه به اینکه در مناطق آزاد اراضی گران شده و قیمت مسکن رشد پیدا می‌کند باید به دنبال جلوگیری از ورود دلالان در این عرصه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته سعید محمد ساماندهی مناطق آزاد ضروری است چرا که به طور مثال در منطقه آزاد چابهار شاهد معضل زمین خواری هستیم که باید با حدنگاری (کاداستر) این موضوع ساماندهی شود.

سعید محمد گفت: اکنون در بخشی از منطقه آزاد بندر انزلی برخی سندسازی کردند تا اراضی را تصاحب کنند .موضوع دیگر صدور سند تک برگ مالکیت برای برخی مناطق آزاد است که امیدواریم این تفاهم نامه راهکار و کلید حل مشکلات آن مناطق باشد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: زمین خواری ، مناطق آزاد ، بندر انزلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زمین خواری مناطق آزاد بندر انزلی منطقه آزاد مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود