Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@15:25:26 GMT

تمدید شرایط ترخیص خودروهای توقیفی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۸۵۵

رییس پلیس راهور تهران از ادامه ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو‌های توقیفی خبر داد. ناطقان: به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمد حسین حمیدی، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به عید فطر پلیس راهور تسهیلات ویژه‌ای را در خصوص ترخیص خوردو‌های توقیفی برای مالکین آن‌ها در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرز و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی، ترخیص فوق العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی موجود در توقف گاه‌های تهران بزرگ (و همچنین در سراسر کشور) با تسهیلات و شرایط ویژه‌ای در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است.


سردار حمیدی ادامه داد: در این طرح ک هدر ادامه طرح قبلی می‌باشد، حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده و برنامه کاربردی پلیس من به صورت کاملا اینترنتی و غیر حضوری در اختیار مالکین وسابل نقلیه توقیفی قرار دارد که همچنین مالکین و متقاضیان ترخیص می‌توانند علاوه بر آن به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

وی گفت: از جمله این تسهیلات می‌توان به فراهم نمودن شرایط ویژه ترخیص در طول اجرای طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح فرایند ترخیص خودرو‌های توقیفی به چند صورت انجام می‌پذیرد که در حالت اول ترخیص وسیله نقلیه با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من (اینترنتی و کاملا غیر حضوری) و در حالت دوم ترخیص وسیله نقلیه توسط مالک یا نماینده قانونی وی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و در روش سوم ترخیص خودرو‌های توقیفی توسط متصرف قانونی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اعلام صورت می‌پذیرد. منبع: میزان برچسب ها: تمدید شرایط ، ترخیص ، خودروهای توقیفی ، عید فطر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمدید شرایط ترخیص خودروهای توقیفی عید فطر پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه