Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن‌رضانیا یکشنبه در جلسه شورای اداری استان همدان، گفت: امروز به عنوان یک تکلیف وظیفه داریم که از فرمانده راه‌بلد، یعنی مقام معظم رهبری فرمانبری کنیم.

وی با بیان اینکه به عنوان مسئول، ملزم هستیم گوش به دهان و فرمان استاندار باشیم و او را یاری و همراهی کنیم، اظهار کرد: خود را ملزم می‌دانم که در راستای هم‌فکری، هماهنگی و ایجاد یکپارچه‌سازی گام بردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه به دنبال تحول هستیم، خاطرنشان کرد: سیاست‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را باید با یک رویکرد تلفیقی در پیش گرفت.

رضانیا با بیان اینکه بدون شک، وظایف را بر پایه، نظارت، حمایت، هدایت و تسهیل‌گری پیگیری خواهیم کرد؛ زیرا در این صورت تحول اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: خانواده مداری سلول بنیادین تحولات دولت سیزدهم در استان خواهد بود.

کد خبر 5474229

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری همدان استانداری همدان تحول ساختاری ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی

۸ اردیبهشت مصادف است با سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی؛ خلبان نامداری که رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان است.

به گزارش ایسنا، قسمتی از مستند «در لباس سربازی» درباره ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه این شهید را که در فضای مجازی دست ببه دست می‌شود، ببینید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران